Expeditie Robinson #4

oke ja nee, nevermind wahaha
edit: maar wat een fucking kinderachtige kleuter in Radmilo ook

5 likes

“Niks persoonlijks”

Uhuh, Radmilo maakt het persoonlijk.

Veel mensen komen er dit seizoen slecht vanaf qua imago.

23 likes

En die schijtradmilo opeens met z’n '‘dit is ook Robinson’‘dit is het spel’ maar als Krista 1 ding verzwijgt uit goedheid voor Eva moeten we er een week boos om zijn, haar om de tuin leiden en haar wegstemmen en dan is het niet het spel?! Is goed kutmilo

24 likes

Ik hoop dat ze (die er allemaal bij betrokken zijn) dit terugzien en zichzelf ineens zo intens gaan haten.

8 likes

Als je op deze leeftijd je nog op deze manier gedraagt (ook met het voorheen pesten van Eva) denk ik niet dat er hoop is voor deze mensen.

5 likes

Ik heb de aflevering nog niet gezien, maar zoveel frustratie in jouw bericht haha.

Ik herken mezelf hier teveel in door iemans bijv Kutmilo ipv Radmilo te noemen. Ik had dit wss echt kunnen schrijvenđŸ€Ł

1 like

En vergeet niet dat dit al een paar afleveringen (dagen bij hun) speelt, dat ze over haar praten en lachen en haar het gevoel geven dat ze haar weg willen. Hoe kut moet dat voelen

3 likes

Hahaha ja maar ik vind het ook echt zooo’n kutactie. Ga je nog terugkijken? Benieuwd naar je mening :joy:

1 like

Wie waren het nou eigenlijk die er bij betrokken waren? In ieder geval Radmilo (met 3 stemmen) en Mark, maar wie dan nog meer?

Geen idee, ik schakelde in na bzv op het moment dat Krista moest vertrekken.

Hoorde wel Iris nog sorry zeggen tegen Krista.

Weet niet of ik de hele aflevering nog ga terug kijken trouwens.

1 like

Wel benieuwd wat er volgende week nog over gezegd gaat worden, als Ilse ze confronteert.

1 like

Ik gok Iris en Floris

Die Iris is lekker aan het meelopen met Mark waardoor ze onopgemerkt heel ver komt denk ik

5 likes

Ja, ik loop een nog aflevering achter dus kijk het deze week bij. Maar vind het tot nu toe best saai dus lees hier gewoon mee en heb geen angst voor spoilers.

Ik kan vast jouw comment copypasten😜 Heb de aflevering nog niet eens gezien, maar snap het nu al.

Sowieso echt sad dat er dan maar 2 vrouwen over zijn anno 2023 (al heb ik hier wel eerder gepost over ook Krista’s rol erin en mijn irritatie daarover), maar jemig wat een kinderachtige fragility vind er toch plaats van oa Maxim, Mark en Radmilo. Blegh echt een afknapper.

1 like

Ratmilo dan :rofl:

12 likes

ik zeg nooit meer iets

3 likes

Jeetje wat een bizarre eilandraad. Zou bijna denken dat Krista buiten beeld toch iets HEEL ergs gedaan heeft. Heeft ze Ratmilo’s zelfgemaakte kettingen kapotgemaakt of zo? Heel naar.

P.s. in het voorstukje lijkt het alsof Ilse EINDELIJK haar mond opentrekt

12 likes

Nee hoor. Kijk maar wat ie tijdens de uitzending postte

Misselijk mannetje, echt.

Op RTL.nl heeft Geraldine nog een nagesprek met krista

Floris zei in zo’n "interview"stukje al dat hij niet op radmilo zou stemmen, maar is mij niet duidelijk of hij dat deed omdat hij het niet over zn hart kan verkrijgen om op een vriend te stemmen ( :smiling_face_with_tear:) of dat het echt een vooropgezet plan was om krista er op deze manier uit te stemmen.

Ik vind het ook sneu voor krista dat ilse en willem dan twee van die mensen zijn die gewoon hun mond niet open trekken. Radmilo en mark zijn superluid in hun anti-kristacampagne en je hoort helemaal geen tegengeluid. Denk dat ilse volgende week ook alleen maar gaat zeggen “ik ben heel boos, jullie moeten je schamen!!!” en verder niet echt een inhoudelijke discussie gaat voeren, en al helemaal niet gaat proberen om radmilo er nu uit te stemmen. Denk dat als radmilo niet naar huis wil, ilse de volgende is die eruit vliegt eigenlijk

edit: in dat nagesprek zegt krista dat alleen zij, willem, ilse en jochen niet wisten dat dit het vooropgezette plan was van radmilo (voordat hij naar huis gaat, krista er nog uitspelen). En ook dat aan kandidaten gevraagd wordt om behalve de naam niets anders op de stembriefjes te schrijven om het allemaal helder te houden, dus dat schoot haar ook helemaal in het verkeerde keelgat

nog een edit: geraldine vraagt krista naar het slang-verhaal, krista heeft gedacht/gezegd tegen eva: chelsy heeft een heel sterk bondje met twee anderen (maxime en floris geloof ik?), je kunt chelsy wegstemmen om dat bondje te breken en dan de groepsdynamiek te veranderen en zelf ook een wat andere rol in de groep te krijgen als dat is wat je graag wil (en dat wilde eva). Maar krista zegt niet “ik heb dat niet gezegd”, maar ook niet “ik heb dat inderdaad gezegd”. Ik denk eigenlijk dat eva dingen uit zn verband heeft getrokken

5 likes

Pff dan ben je wel echt een kleuter
 Ipv excuses aan te bieden voor je gedrag op tv. Plaats je dit, echt een idioot

5 likes

volgens mij heeft iedereen gewoon een vast aantal stemmen en mag je zelf weten wanneer je die inzet

3 likes