Expeditie Robinson #4

Als ik Chelsey was zou ik me echt ongemakkelijk voelen. Die is er al mega lang uit en is nog steeds elke aflevering het onderwerp. Zijn die losers verliefd of zo.

15 likes

Nou ben benieuwd of Ratmilo er vandaag vrijwillig uitgaat, dan kijken we eigenlijk weer voor niks :joy:

Ik zou dat echt jammer vinden ja, dan vind ik naast Guido eigenlijk niemand nog leuk :sweat_smile:

2 likes

Wat een verrassing :clown_face:

1 like

Wat een bullshit

Ik hoop echt dat ze nu zelf even in actie komen en op iemand anders stemmen

4 likes

Wat een poppenkast :yawning_face:

2 likes

Idd, Marc of zo

Omg wat als ze nu op Mark gaan en als hij het niet ziet aankomen zet hij die munt niet in :joy:

2 likes

Hopelijk bedenken Willem en Ilse een goed plan

Denk dat Ilse inderdaad Marc wil terug pakken. Zou het jammer vinden als hij gaat, maar heeerlijk als Radmilo teruggepakt wordt.

Waarom gaat hij niet gewoon nu?

Misschien krijgen ze dan minder geld

Waarom hangt Radmilo überhaupt nog aan die paal?

7 likes

Huh maar straks verliest Jochen stemrecht, dan heeft dat bondje toch nooit de meerderheid :joy:

3 likes

Ja dat bedacht ik mij ook, hoe zit het Guido eigenlijk? Welk team zit hij?

Ze hebben allemaal nog een extra stem toch? Ze kregen bij de eerste eiland raad allemaal +1. Vind het overigens super onduidelijk dit jaar met wie hoeveel stemmen heeft.

Zou wel echt stom zijn als Mark of Iris er lucht van krijgt dat er op Mark gestemd gaat worden. Hij was echt m’n favoriet maar Ilse heeft het net echt goed verwoord, ik gun het hem totaal niet meer.

4 likes

Waarom hangt Radmilo daar nog wtf. Straks wint hij nog immuniteit ook. Geef gewoon op.

3 likes

Hahaha ja hij was altijd bijna laatste bij de proeven dus nu wil hij zich toch ineens bewijzen

1 like

Boeh :sob: