Net gekeken en dat gekut op zo’n eiland brengt echt het beste in mensen naar boven hè?
Ik volg het soms echt maar met een half oog. Maar DE reden dat iedereen Krista eruit wilde hebben is dus omdat ze niet heeft verteld dat Eva een immuniteitsmunt heeft of mis ik nog iets?
Het kijkt ook veel saaier als je geen enkele favoriet hebt. Zou het wel oke vinden als Ilse Guido of Freek Vonk wint. Vind dat Krista zich wel echt goed heeft gehouden de hele tijd, lijkt me niet makkelijk geweest voor haar. Vooral heel eenzaam denk ik.
Ja vind het echt knap dat ze niet allemaal lelijke dingen zegt, ze is zo rustig en netjes de hele tijd
same maar iedereen voelt zo npc alleen mark heeft een persoonlijkheid (en radmilo maar niet echt een leuke)
Pff wat een zwak seizoen dit.
Bah wat een nare mensen doen er eigenlijk mee dit seizoen. Vooral Rat-niks persoonlijks-milo. Ik vraag me af of er nadat Krista is weggelopen nog iets uitgepraat is, want daarna gingen ze nog lekker knuffelen en “goed gespeeld” zeggen. Ik zou iedereen behalve Ilse en Willem een dikke middelvinger geven denk ik die kop van Willem ook steeds
ik snap ook niet dat niemand van Willem/Ilse/Krista aan de rest vraagt wat nou eigenlijk het probleem is, zodat ze kunnen vertellen over de slang chelsy
Ik vind Ratmilo en Jochen allebei zo enorm stom, blehhhh. Wat een kwallen zeg.
Boh voel echt woede richting Ratmilo, wat een lul
Ik hoop echt op zo’n after aflevering en dat er dan ook winnaars van vorige seizoenen zijn en dat die dan zeggen ‘wow nog nooit zo’n toxic seizoen gezien man’. Ofzo.
Als ik Chelsey was zou ik me echt ongemakkelijk voelen. Die is er al mega lang uit en is nog steeds elke aflevering het onderwerp. Zijn die losers verliefd of zo.
Nou ben benieuwd of Ratmilo er vandaag vrijwillig uitgaat, dan kijken we eigenlijk weer voor niks
Ik zou dat echt jammer vinden ja, dan vind ik naast Guido eigenlijk niemand nog leuk
Wat een verrassing
Wat een bullshit
Ik hoop echt dat ze nu zelf even in actie komen en op iemand anders stemmen
Wat een poppenkast
Idd, Marc of zo
Omg wat als ze nu op Mark gaan en als hij het niet ziet aankomen zet hij die munt niet in
Hopelijk bedenken Willem en Ilse een goed plan
Denk dat Ilse inderdaad Marc wil terug pakken. Zou het jammer vinden als hij gaat, maar heeerlijk als Radmilo teruggepakt wordt.