Oja, die was ik even vergeten. Er waren vast nog wel meer mindere seizoenen. Ik denk altijd terug aan de oldskool tijden, toen de proeven nog moeilijk waren en de complotten interessant Ik vind het nu allemaal zo nep, nu er influencers en irrelevante semi-bekende mensen meedoen die gewoon geld willen. Nadat ze de aflevering hebben gehaald waar ze een x bedrag voor krijgen stoppen ze ermee.
Ahh ja die old school complotten waren altijd echt leuk. Vaak wist je dan ook echt nog niet welk complotje het zou gaan halen en was het nog wel spannend. Vind wel de sfeer dit jaar echt heel naar ook.
Of is Jochen nou niet met hem meegegaan? Snap er geen fuck meer van joh.
Jaaa dat was echt leuk!! Ik had niet verwacht dat hij zou winnen maar ik was echt blij
Nog een dieptepunt vond ik die finale tussen Hugo en Eva, ze hadden allebei zo vaak misgegooid met het laatste onderdeel dat Hugo maar had gewonnen omdat hij eerder was en Shary An die geen kans meer had omdat ze de hele middag met een puzzel bezig was
Ohhhh ja! En er was toen ook een keer een finale die toen de dag erna verder moest omdat ze zo vaak mis gooiden? Weet niet meer wanneer dat was haha
Volgens mij was Jochen team Krista dus hopelijk wint hij deze en gaan Ilse, Willem en hij oppppp Iris ofzo.
Waarom wordt er nu niet gevraagd of iemand zijn immuniteitsmunt wilt inzetten?
Hahaha wat is dit
Ja, nu je het zegt.
Iris zag dit totaal niet aankomen.
That’s the game mensen
Hahaha '‘ratmilo wou naar huis tochhhh huuuh’, ja waar was je vorige week dan
BAM HAHAHA. Heeerlijk dit
Tja meid, als er zo gespeeld wordt.
En radmilo, man man…
Wat een seizoen.
Christa wilde ook niet gaan, iris ga gewoon naat huis. Doei
Bedankt voor het verpesten van mn droom hahahah
Drama much hahaha
Haha alsof ze niet net zo goed hetzelfde deed met Eva en Krista Vond het best leuk toen ik hoorde dat ze meedeed maar wat een meeloper en nu dan dit domme gepraat
Echt super hypocriet dat Iris nu gefrustreerd is over dat het oneerlijk is en Radmilo naar huis wilt. Echt precies hetzelfde geldt voor Krista vorige week. Ik ben Iris ook wel echt als minder leuk gaan zien door expeditie.
Wel zonde dat Willem etc ál hun extra stemmen hebben ingezet…
Hoe ze Willem ook rat noemt. Dat ze zelf even de vorige eilandraad terug kijkt.
Hahahaha ik ga stuk
Vorige week hetzelfde bij Krista geflikt en toen was alles terecht maar nu het bij haar gebeurt is het ineens heel erg