Expeditie Robinson #4

Oja, die was ik even vergeten. Er waren vast nog wel meer mindere seizoenen. Ik denk altijd terug aan de oldskool tijden, toen de proeven nog moeilijk waren en de complotten interessant :sob: Ik vind het nu allemaal zo nep, nu er influencers en irrelevante semi-bekende mensen meedoen die gewoon geld willen. Nadat ze de aflevering hebben gehaald waar ze een x bedrag voor krijgen stoppen ze ermee.

1 like

Ahh ja die old school complotten waren altijd echt leuk. Vaak wist je dan ook echt nog niet welk complotje het zou gaan halen en was het nog wel spannend. Vind wel de sfeer dit jaar echt heel naar ook.

1 like

Of is Jochen nou niet met hem meegegaan? Snap er geen fuck meer van joh. :joy:

1 like

Jaaa dat was echt leuk!! Ik had niet verwacht dat hij zou winnen maar ik was echt blij

Nog een dieptepunt vond ik die finale tussen Hugo en Eva, ze hadden allebei zo vaak misgegooid met het laatste onderdeel dat Hugo maar had gewonnen omdat hij eerder was :joy: en Shary An die geen kans meer had omdat ze de hele middag met een puzzel bezig was

3 likes

Ohhhh ja! En er was toen ook een keer een finale die toen de dag erna verder moest omdat ze zo vaak mis gooiden? Weet niet meer wanneer dat was haha

2 likes

Volgens mij was Jochen team Krista dus hopelijk wint hij deze en gaan Ilse, Willem en hij oppppp Iris ofzo.

1 like

Waarom wordt er nu niet gevraagd of iemand zijn immuniteitsmunt wilt inzetten?

1 like

Hahaha wat is dit

Ja, nu je het zegt.

Iris zag dit totaal niet aankomen.

1 like

That’s the game mensen

2 likes

Hahaha '‘ratmilo wou naar huis tochhhh huuuh’, ja waar was je vorige week dan

19 likes

BAM HAHAHA. Heeerlijk dit

1 like

Tja meid, als er zo gespeeld wordt.
En radmilo, man man…

Wat een seizoen.

1 like

Christa wilde ook niet gaan, iris ga gewoon naat huis. Doei

13 likes

Bedankt voor het verpesten van mn droom hahahah
:joy: :joy:

18 likes

Drama much hahaha

1 like

Haha alsof ze niet net zo goed hetzelfde deed met Eva en Krista :joy: Vond het best leuk toen ik hoorde dat ze meedeed maar wat een meeloper en nu dan dit domme gepraat

8 likes

Echt super hypocriet dat Iris nu gefrustreerd is over dat het oneerlijk is en Radmilo naar huis wilt. Echt precies hetzelfde geldt voor Krista vorige week. Ik ben Iris ook wel echt als minder leuk gaan zien door expeditie.

Wel zonde dat Willem etc ál hun extra stemmen hebben ingezet…

24 likes

Hoe ze Willem ook rat noemt. Dat ze zelf even de vorige eilandraad terug kijkt.

23 likes

Hahahaha ik ga stuk

Vorige week hetzelfde bij Krista geflikt en toen was alles terecht maar nu het bij haar gebeurt is het ineens heel erg

15 likes