Huilen
Ah kut
Kut, godver
Ik kijk ER sinds seizoen 1 en ik kan me op het moment even geen kutter seizoen herinneren. Dit is ook gewoon niet spannend. Vervelende personen, veel saaie stukken.
Toch wel knap he, dat ie zo diep gezonken is nu. Van toch wel een leuke gast naar een eikel.
Mark is echt een kwal, maar die zelfverzekerdheid tijdens de proeven bij hem vind ik nog best aantrekkelijk.
Jammer weer
Maar nu is het ook niet echt meer spannend, Ratmilo naar huis
Dit dacht ik ook! En toen dacht ik terug aan dat seizoen met al die rappers. Josylvio, IamAisha etc die er allemaal gelijk mee stopten en telkens ruzie hadden. Vond dat seizoen wel echt een dieptepunt.
Ojaaa dit weet ik nog, echt stomme kandidaten destijds
Was dat ook met die teamcaptains, ik weet nog dat 1 iemand toen weggestemd was en een ander direct daarna zei dat ie ook naar huis wilde echt zo’n naaistreek
Pfoe dat weet ik niet meer. Kan ik ook niet op wikipedia vinden. Lees wel dat Boer Jan dat seizoen gewonnen heeft, dat was wel heel leuk!
Eerlijk, het valt me vooral tegen van Jochen eigenlijk? Ik had hem best hoog zitten en dat ie dan mee gaat met Radmilo vind ik echt jammer.
Oja, die was ik even vergeten. Er waren vast nog wel meer mindere seizoenen. Ik denk altijd terug aan de oldskool tijden, toen de proeven nog moeilijk waren en de complotten interessant Ik vind het nu allemaal zo nep, nu er influencers en irrelevante semi-bekende mensen meedoen die gewoon geld willen. Nadat ze de aflevering hebben gehaald waar ze een x bedrag voor krijgen stoppen ze ermee.
Ahh ja die old school complotten waren altijd echt leuk. Vaak wist je dan ook echt nog niet welk complotje het zou gaan halen en was het nog wel spannend. Vind wel de sfeer dit jaar echt heel naar ook.
Of is Jochen nou niet met hem meegegaan? Snap er geen fuck meer van joh.
Jaaa dat was echt leuk!! Ik had niet verwacht dat hij zou winnen maar ik was echt blij
Nog een dieptepunt vond ik die finale tussen Hugo en Eva, ze hadden allebei zo vaak misgegooid met het laatste onderdeel dat Hugo maar had gewonnen omdat hij eerder was en Shary An die geen kans meer had omdat ze de hele middag met een puzzel bezig was
Ohhhh ja! En er was toen ook een keer een finale die toen de dag erna verder moest omdat ze zo vaak mis gooiden? Weet niet meer wanneer dat was haha
Volgens mij was Jochen team Krista dus hopelijk wint hij deze en gaan Ilse, Willem en hij oppppp Iris ofzo.
Waarom wordt er nu niet gevraagd of iemand zijn immuniteitsmunt wilt inzetten?
Hahaha wat is dit
Ja, nu je het zegt.
Iris zag dit totaal niet aankomen.