Waarom gaat hij niet gewoon nu?
Misschien krijgen ze dan minder geld
Waarom hangt Radmilo überhaupt nog aan die paal?
Huh maar straks verliest Jochen stemrecht, dan heeft dat bondje toch nooit de meerderheid
Ja dat bedacht ik mij ook, hoe zit het Guido eigenlijk? Welk team zit hij?
Ze hebben allemaal nog een extra stem toch? Ze kregen bij de eerste eiland raad allemaal +1. Vind het overigens super onduidelijk dit jaar met wie hoeveel stemmen heeft.
Zou wel echt stom zijn als Mark of Iris er lucht van krijgt dat er op Mark gestemd gaat worden. Hij was echt mān favoriet maar Ilse heeft het net echt goed verwoord, ik gun het hem totaal niet meer.
Waarom hangt Radmilo daar nog wtf. Straks wint hij nog immuniteit ook. Geef gewoon op.
Hahaha ja hij was altijd bijna laatste bij de proeven dus nu wil hij zich toch ineens bewijzen
Boeh
Huilen
Ah kut
Kut, godver
Ik kijk ER sinds seizoen 1 en ik kan me op het moment even geen kutter seizoen herinneren. Dit is ook gewoon niet spannend. Vervelende personen, veel saaie stukken.
Toch wel knap he, dat ie zo diep gezonken is nu. Van toch wel een leuke gast naar een eikel.
Mark is echt een kwal, maar die zelfverzekerdheid tijdens de proeven bij hem vind ik nog best aantrekkelijk.
Jammer weer
Maar nu is het ook niet echt meer spannend, Ratmilo naar huis
Dit dacht ik ook! En toen dacht ik terug aan dat seizoen met al die rappers. Josylvio, IamAisha etc die er allemaal gelijk mee stopten en telkens ruzie hadden. Vond dat seizoen wel echt een dieptepunt.
Ojaaa dit weet ik nog, echt stomme kandidaten destijds
Was dat ook met die teamcaptains, ik weet nog dat 1 iemand toen weggestemd was en een ander direct daarna zei dat ie ook naar huis wilde echt zoān naaistreek
Pfoe dat weet ik niet meer. Kan ik ook niet op wikipedia vinden. Lees wel dat Boer Jan dat seizoen gewonnen heeft, dat was wel heel leuk!
Eerlijk, het valt me vooral tegen van Jochen eigenlijk? Ik had hem best hoog zitten en dat ie dan mee gaat met Radmilo vind ik echt jammer.