Nicolette tegen Ratmilo: “Dus je geeft op?”
omg dit was echt genieten hahahaha
en ik ontdekte net dat ilse 30 is?? sorry maar ik dacht echt 40 ofzo
Dit is natuurlijk echt onzin, want Ratmilo ging helemaal zn act opvoeren dat hij naar huis wilde.
Ik snap ook niet dat Iris zo “flabbergasted” is. Voor ons is die eilandraad ook vorige week, voor hun een dag (of 2) voor deze. Het is fckn hypocriet.
Ooh ja en nog zoiets hypocriets: Floris die vorige aflevering zei “ik kan noooooit op jou stemmen ratje, ook al wil je naar huis”. En vervolgens nu wel op hem stemt.
Aaargh wat een schijtseizoen is het ook. En Mark moet nog komen met zn immuniteitsmunt en alle hypocrisie daaromheen. Gelukkig kan ie Iris niet meer voor de bus gooien, zoals zij Krista Eva’s actie kwalijk hebben genomen🤪
Heerlijke aflevering, fantastisch einde haha! Zo gaat er een bondje met 2 gelijk in een keer naar huis. Tactisch gezien niet heel fijn want zo verliezen ze al heel snel aantallen en is het gewoon echt spannend wie er dan wint.
Tactisch gezien kan je dan beter duelleren voor een extra stem tussen je eigen bondje als je immuniteit wint.
Maar het is nu wel.3-3 want blijkbaar hoort Guido wel bij clubmark.
Ja jammer, vond Guido eigenlijk wel leuk. Jochen valt me dan weer mee, hij is sympathieker dan ik dacht. Floris en Iris zijn stomme meelopers. Lekker voor je dat je naar huis moet Iris, jankerd. Doet me denken aan Geraldine.
Iris is gewoon dat typische meisje dat altijd populair is geweest en geen tegenslag aan kan.
Ik snap er dus niks van wie nou een extra stem heeft en wie niet, in andere jaren zette ze dat erbij. Misschien heeft het bonje van mark wel meer stemmen en zijn die anderen kansloos
Maar Mark kan altijd nog wat uithalen met die immuniteitsmunt dus gok dat het sowieso Ilse of Willem eruit wordt
Heeft Willem ook niet nog een munt?
Ik zit stiekem te genieten van het hoofd van Iris tijdens de eilandraad. Ze zit iedereen heel onschuldig en paniekerig aan te kijken.
Ja dat stond gister zeker twee keer onder zijn naam! Volgens mij van de samensmeltingsproef?
Ze zei dat ze eerlijk had gezegd “dat ze op Krista had gestemd” dat komt op mij over alsof ze het achteraf heeft gezegd
Wat een fijne aflevering, vind het verder echt een kutseizoen
Jochen is dus meegegaan met Ilse en Willem dit keer, een beetje een bondje van hun eerste kamp. Maar ik ben in de war, waren Jochens favoriete mensen niet ‘de gezelligste mensen’: Max en Guido? Waar is dat omgedraaid
Vanwege Krista. Hij zei iets dat hij zich vorige week ook in de maling genomen voelde tegen Iris.
Ja the game is on
Ik snap dat Iris schok, maar kom op. Wees eerder boos op je maat Rambo, als hij was opgestapt was jij er nog geweest.
Hmm ze zegt hier : ik zei tegen krista dat ik op haar ging stemmen
Heerlijk deze aflevering. Met hun verheerlijking van rat milo. Zo genoten toen Nicolette zei: ‘dus je geeft op?’
Maar dan nog is de opmerking ‘maar Rambo wil naar huis!!’ vreemd omdat hij dat die eilandraad ervoor ook al zei. Maar ook toen wilde zij blijkbaar eerst Krista naar huis. Dus vind het nog steeds hypocriet.
De vorige keer wilde hij niet naar huis en dat wist ze. Maarja, de rest niet