Expeditie Robinson #4

True

5 likes

Zo grappig hoe hij het zn strot niet uit kreeg. “… ehm…ik geef…dan…op…ja”

Ook echt dat iedereen dacht dat :rat: het duel zou winnen terwijl Jochen al een paar keer iets heeft gewonnen en rat steeds bijna laatste is??

7 likes

Ja hoe zit iedereen op het kamp zo in zijn anjer? Snap er niets van.

5 likes

Wel jammer dat ze voor Iris hebben gekozen en niet Floris eruit hebben geknikkerd. Iris is zo’n meeloper, die hadden ze misschien wel nog naar hun kant kunnen krijgen.

Hij kookt toch, liefde gaat door de maag

1 like

Het viel me echt tegen dat Ilse en Willem niks zeiden, vooral omdat ze zo boos waren door de vorige eilandraad en dat ze inderdaad gewoon een goede reden hadden om Radmilo niet te vertrouwen.

Ik was echt helemaal vergeten dat Willem die munt heeft. Denk dat Mark hem lekker op zichzelf inzet maar Willem wil misschien ook wel Ilse redden, dan is het alleen afwachten of ie goed gokt

Misschien daarom, omdat hij geen spelletjes speelt of mensen erbij naait?

Maar ik ben nu ook Team Willen en Ilse.

Ik merk juist dat ik dit seizoen echt onverschillig ben over wie er wint of gaat. Naar sfeertje over het algemeen en ook amper wat leuks in beeld

4 likes

Toen Iris vroeg heb jij ook mij gestemd zei Guido nee natuurlijk niet. Volgens mij nam ze ook alleen afscheid van de mensen die niet op haar gestemd hadden :no_mouth:

1 like

Ah ok, dan begreep ik je verkeerd. Ik hoop echt op een leukere groep volgend seizoen.

2 likes

Ja leek er wel op, want Ilse wou haar een knuffel geven en toen zei ze “ik ben oke.” En draaide ze van haar weg zonder verder iets te zeggen. Daarna Willem nog even uitgescholden, maar weet niet of dat als afscheid kan worden meegeteld :joy: #bedanktvoorhetverpestenvanmijndroom

1 like

Die “vuile rat” kwam ook echt uit haar tenen hè

Ik snap willem dus niet zo goed. Is ook echt geen sterke speler toch, ik kijk het vaak maar met een half oog. Willem doet me steeds denken aan die guy van into the wild, maar dan de echte. Hij heeft ook niet zoveel reserves meer lijkt het

mccandless-580

5 likes

Hij kan goed puzzelen

1 like

Goed? Hij is DE KONING van de puzzels he

1 like

Waarom geven ze nu ineens wel allemaal uitleg ipv eerder met Iris erbij :joy:

2 likes

Tijd voor de wekelijkse irritainment :partying_face:

Het is wel 10 seconden geen irritatie geweest

Mark is zo hypocriet lol

13 likes

Wij zien maar een fractie van wat er is gebeurd hè, waarschijnlijk hebben ze tijdens de eilandraad veel meer gesproken dan wij zagen.

Boeiend, Mark blijft een lul

6 likes