Expeditie Robinson #4

Ja hij zat het ook nog helemaal te verdraaien van ‘in zo’n expeditie wil ik niet meespelen’ (hintend op de eilandraad van net daarvoor’. Maar daar waren Art en Nicolette gelukkig snel klaar mee.

3 likes

Ja dus? Zij zei niks terwijl ze wist dat die Radmilo niet naar huis wilde, Krista zei niks over Eva haar munt. Ik snap echt niet wat dat anders maakt haha. Doe je toch precies hetzelfde, alleen omdat iemand anders je nu slimmer af is, is het oneerlijk.

6 likes

dat is echt het gedrag dat ik het meeste haat ter wereld. wel meespelen in andermans spelletjes of sneaky gedrag maar dan vervolgens heilige maria gaan spelen omdat je niet de aanstichter was. echt naar, van die mensen met een slachtoffercomplex. zo’n radmilo die het dan gewoon ownt dat hij kut is zie ik liever dan dat

11 likes

Is het trouwens niet idioot dat je op die stembriefjes blijkbaar allemaal hatelijke teksten mag schrijven die ook nog eens worden voorgelezen door Art en Nicolette?
(Vorige week met Krista)

7 likes

Ja ik vind het ook hypocriet hoor! Zeker omdat zij ook nog eens weet van marks munt…

Maar ik bedoelde meer dat er blijkbaar ook wel dingen gebeuren (die relevant zijn) die we niet te zien krijgen. Maakt het een beetje verwarrend soms

Maar is dat echt zo? Het punt was toch niet dat iris op krista heeft gestemd, maar dat iris wist van het plan van radmilo om krista eruit te stemmen door te doen alsof hij naar huis wilde? Dat iris dat dan voor zichzelf goed heeft kunnen praten door tegen krista een soort halve waarheid te vertellen, ja dat moet ze lekker zelf weten, maar het maakt haar niet minder onderdeel van het plan, en dat lijkt zij wel zo te voelen.

Heb echt genoten van deze aflevering, maar ik zit me wel echt op te vreten voor de tv als iris dan zo zegt “maar radmilo zei dat hij naar huis wilde :frowning_face: :frowning_face: :frowning_face:” en dat NIEMAND dan zegt “eh ja maar dat zei hij vorige week ook en toen bleek dat een plan te zijn waar iedereen behalve wij van wist dus HOE hadden we moeten weten dat dat nu niet weer zo zou zijn? Sorry maar dit zijn gewoon de pijnlijke consequenties van jullie eigen spel”. Echt jammer dat er dan niet gediscussieerd wordt.

13 likes

Nah, Jochen zegt wel iets in die trant toch?

Ik vind het juist heerlijk dat het even stil blijft. Je ziet de paniek in haar ogen.

2 likes

Mwah, die zei toch zoiets van “vijf mensen hebben tegen mij gelogen en dat heeft me heel veel pijn gedaan”, waardoor het dan toch weer klinkt als een soort wraak, terwijl, ja het was toch gewoon een strategische keuze? Ze geloofden radmilo niet (want de vorige keer loog hij ook) dus dan maak je een eigen plan waar dan iris nu het “slachtoffer” van is geworden

Snap wel dat Iris echt schrok maar idd de hypocrisie pff. Zelden heeft er zo weinig sfeer in een kamp gezeten. Vaak zie je wel leuke gezellige momenten met elkaar als groep maar dit seizoen. Vind Iris dus juist zo’n typisch netnietpopulair meisje maar die er altijd alles aan doet om wel bij die mensen te horen. En dan dus maar gaat meelopen.

4 likes

Ik vond het trouwens funny dat floris zei, omdat ze allemaal zo ratmilo’s zn reet likken. “Dus je hebt 4 jaar Nederlands gehad, je woont 36 jaar in Nederland en nog kan ik je niet verstaan” lol
Maar echt, zelfs met die back2base aflevering kon ik hem slecht verstaan.

Ik denk dat ik het Guido het meest gun. Is ook wel een sterke speler. Als Jochen wint gaat hij waarschijnlijk een uur huilen omdat hij het allemaal voor zn dochter deed.

5 likes

True

5 likes

Zo grappig hoe hij het zn strot niet uit kreeg. “… ehm…ik geef…dan…op…ja”

Ook echt dat iedereen dacht dat :rat: het duel zou winnen terwijl Jochen al een paar keer iets heeft gewonnen en rat steeds bijna laatste is??

7 likes

Ja hoe zit iedereen op het kamp zo in zijn anjer? Snap er niets van.

5 likes

Wel jammer dat ze voor Iris hebben gekozen en niet Floris eruit hebben geknikkerd. Iris is zo’n meeloper, die hadden ze misschien wel nog naar hun kant kunnen krijgen.

Hij kookt toch, liefde gaat door de maag

1 like

Het viel me echt tegen dat Ilse en Willem niks zeiden, vooral omdat ze zo boos waren door de vorige eilandraad en dat ze inderdaad gewoon een goede reden hadden om Radmilo niet te vertrouwen.

Ik was echt helemaal vergeten dat Willem die munt heeft. Denk dat Mark hem lekker op zichzelf inzet maar Willem wil misschien ook wel Ilse redden, dan is het alleen afwachten of ie goed gokt

Misschien daarom, omdat hij geen spelletjes speelt of mensen erbij naait?

Maar ik ben nu ook Team Willen en Ilse.

Ik merk juist dat ik dit seizoen echt onverschillig ben over wie er wint of gaat. Naar sfeertje over het algemeen en ook amper wat leuks in beeld

4 likes

Toen Iris vroeg heb jij ook mij gestemd zei Guido nee natuurlijk niet. Volgens mij nam ze ook alleen afscheid van de mensen die niet op haar gestemd hadden :no_mouth:

1 like

Ah ok, dan begreep ik je verkeerd. Ik hoop echt op een leukere groep volgend seizoen.

2 likes