Expeditie Robinson #4

Stel dat ie nu die plek vergeet :rofl:

1 like

Ja dit is wel echt gevaarlijk :joy:

2 likes

Aaaaaah die hond 🫶

3 likes

1,5 uur is echt bizar

2 likes

Ik hoop dat Ilse en willem er in blijven!

Hadden jullie deze al gezien van Iris met Willem en Ilse, vond het beetje cringe na haar tv optreden laatst.

1 like

Ja ik zag het voorbijkomen, ze zei heel vaak dat ze het begreep maar aan de andere kant vroeg ze toch steeds waarom ze het nou gedaan hadden :joy:

Echt lame dat er niemand uitgaat, ik snap het wel want ze deden hetzelfde bij Jaimie toen maar het voelt alsof we deze aflevering voor niks hebben gekeken

6 likes

Nu hopen dat Mark niet de proef wint volgende keer.

2 likes

Mark heeft die immuniteitsmunt nog, dus hij zal hem wel inzetten als hij niet wint.

3 likes

Oohja, hoe kon ik die nou vergeten. Kut

1 like

wie hopen jullie dat er uiteindelijk wint? ik heb niet echt een favoriet. ik vind willem wel leuk, maar ookal is mark minder lief dan eerst, ik vind hem wel echt een strijder. gun hem toch wel echt de finale

• mark
  • ilse
  • jochen
  • willem
  • floris
  • guido

0 stemmers

2 likes

Ik hoop toch dat Mark wint omdat ik wel vind dat hij het echt verdiend. Zijn doorzettingsvermogen op afvallerseiland, tijdens de duels en proeven vind ik echt heel knap. Ik zou het hem niet na doen.

5 likes

Volgens mij niet. Ze kunnen er inderdaad niet uitgestemd worden maar de laatste 5 doen toch een proef vóór de finale? En de 3 die over zijn doen de finaleproef. Dacht ik.

1 like

Ja dat is de laatste eilandraad. Ik neem aan dat beide heren dan sowieso hun munt inzetten want later hebben ze er niks meer aan toch?

1 like

Ik denk dat Willem hem gaat inzetten voor Ilse of Jochen nav het stukje van volgende week, volgens mij zei die iets over dat ie een groot risico zou nemen

1 like

Oh ja dat vergeet ik steeds, dat ze hem ook voor een ander kunnen gebruiken. Ik zal wel ego zijn maar dat zou ik (tenzij zelf immuniteit) echt nooit doen

1 like

Ik vind het gek dat er helemaal nog geen eetproef is geweest. Zou die niet komen of volgende week?

3 likes

die komt lang niet altijd toch?

1 like

Oh ik volg het nu weer sinds 2 of 3 jaar en dacht dat die altijd er in zat! Dan zal het niet denk ik zo met zijn 6

Misschien in de halve finale, ik had hem op zijn minst wel verwacht in zo’n stemrecht duel eigenlijk

Ben benieuwd wie er doorgaat naar de halve finale! In ieder geval Mark :joy: