Expeditie Robinson #4

Kut, aaah dit is shit

1 like

Ik snap dat hele verhaal met de verliezer tegen iemand binnen het bondje laten duelleren niet zo goed. Dan betekent het toch gewoon dat het bondje hetzelfde aantal stemmen houdt? De een krijgt de stem van de ander, maar uiteindelijk is het toch nog steeds 3-3 :sweat_smile:?

Nee want de verliezer mag niet stemmen.

1 like

Ja maar de winnaar van het duel krijgt de stem van de verliezer toch? Dus dan blijft het over de groep toch hetzelfde

2 likes

Ja maar als de verliezer nog 3 extra stemmen heeft kan hij die niet inzetten.

1 like

Ja klopt, maar nu zou Ilse bijv niet van Mark of Floris kunnen winnen en hun stem afpakken. En vgm heeft dat bondje van Mark ook nog extra stemmen dus hun hebben sws meer

1 like

Ja dat ze niet iemand van het eigen bondje kiezen snap ik idd wel, maar wist niet dat er nog extra stemmen in het spel waren haha. Dat verklaart

1 like

Zou mooi zijn als iemand anders nu die munt van Mark zou vinden

1 like

Ja ik dacht ook al als die nog op het eiland ligt kan hij hem toch sowieso niet inzetten, aangezien ze daar niet meer komen voor de eilandraad

1 like

Ze zijn ook heel onduidelijk met die extra stemmen eerlijk gezegd, vind dat echt vervelend

@GEEZ ik vroeg me dus af, wat als hij die munt niet meer heeft gepakt en er niet meer bij kan omdat hij op winnaarseiland zit :joy: dat zal vast wel meevallen omdat hij wist dat er een kans was dat hij daarheen zou maar wij hebben het niet meer gezien

1 like

Ik erger me aan iedereen behalve aan Ilse en Willem. Zo onsympathiek :woozy_face:

8 likes

Dit gaat spannend worden :grimacing::grimacing:

1 like

Ik heb vooral het idee dat ze proberen het heel spannend te maken, maar dat zometeen gewoon Ilse eruit vliegt

6 likes

Ja dat denk ik ook, ze kan alleen gered worden met Willem zijn munt :sweat_smile:

1 like

9

1 like

Ik vind die extra stemmen zo’n stom systeem

Hoop dat Willem nog last-minute zijn munt voor Ilse inzet

2 likes

Wat zei hij dan?

Ja ik hoop het ook echt.

1 like

Haha sukkel

1 like