Love Willem hiervoor echt
Het boeit me echt weinig dit seizoen, jammer. Wel blijven kijken natuurlijk
Zooo dit was een mooie twist!
Ben echt blij hiermee! Mark vind ik zelf ook niet zo leuk maar voor mij wel een echte robinson en hij is eerlijk. Van mij mag Ilse, Mark of Willem winnen. Ilse hoop ik gewoon omdat het lang geleden is dat er wen vrouw heeft gewonnen
Zie helemaal voor me dat de productie, nadat de immuniteitsmunten zijn ingezet, snel de stemmen in de pot op een andere volgorde moeten leggen, zodat het spannend blijft
Ja of dat er juist wordt geknipt ‘een stem voor ilse, een stem voor, oh wacht even een andere pakken’, t moet wel spannend blijven hé jongens.
Ja duh, het is tv
Ja dat staat goed op je cv
echt een impopulaire mening hier maar ik vind ilse zo vreselijk saai. mark en willem verdienen het het meeste imo
Ik vind haar ook niet de leukste maar gun het haar wel om te winnen omdat ze nog de enige vrouw is
Ik ben een beetje verliefd op Willem geworden.
@ allen Ja ik snap dat ze dit altijd doen en dat het tv is, maar ik zag gewoon voor me dat de stemmen dus al op een bepaalde volgorde waren gelegd en ze nu opeens die pot weer wegrukken van Art omdat willem zn munt had weggegeven. T idee hoe dat deze x gegaan is vond ik gewoon grappig.
Vinden jullie Ilse ook zo mega veel op Raven van Dorst lijken? Echt can’t unsee.
Daar moet ik ook vaak aan denken als ik haar zie, vooral als ze lacht.
Verbaas me er iedere keer weer over hoe makkelijk je de mensen vergeet die al vroeg weggestemd zijn
Haha Guido
Ja dit zou ik dus ook hebben
Maar dan zou ik echt fucked zijn bij de eetproef want die wil ik ook niet doen
Dus Ilse valt zo af? Want we hebben Jochen en Mark zien eten en Guido commentaar zien leveren in de vooruitblik. Die eetproef lijkt me zo mega goor hoe je zag dat al day zwarte prut uit de mond van Jochen liep
Dan zou Guido eruit zijn en is het raar als hij dan nog commentaar mag leveren op de proef. Of zou je nu niet direct naar huis hoeven als je verliest? Dacht dat dat eerder zo was, maar weet het eigenlijk niet zeker
Er stonden toch 4 borden voor die eetproef? Volgensmij moet iedereen hem straks doen behalve de winnaar.