Hallooooo? ![]()
Ik ken al deze mensen niet joh
Ik dacht ook even dat het 1 team met onbekende mensen was ![]()
Ik mis ook de ‘oudere mensen’ die leveren altijd interessante tv op
Goh reclame ![]()
Justine is er wel. Die wil graag de leiding nemen maar doet het niet en gaat dan klagen.
Ik ben bang dat die kandidaat die gelijk bij de dokter zat niet ver gaat komen.
En Rikkie, heeft die haar tanden nu anders dan voorheen?
Ik ben nu gelijk op videoland aan het kijken! Lijken me wel leuke deelnemers
Zo lief dat Justine geholpen werd!
Haha jezus die sergio nu al helemaal naar de haaien en medisch team erbij. Net een halfuur bezig ![]()
Joy ![]()
ik hoop dat hij er snel uit ligt
En Art trek ik echt heel slecht op mijn beeldscherm, als hij alleen al ademt raak ik geïrriteerd
Ik zag Thomas van der Vlugt praten en moest ineens aan die poll van laatst denken, over mensen met een irritante mond ![]()
ok sorry
Hoop dat Timo er snel uit wordt gestemd
Ik besef me door jouw post dat ik eigenlijk helemaal niet goed heb opgelet gisteren ![]()
Haha love de rob geus referentie
Kijkt iemand?
Ja ik! Moet er weer even inkomen!
Yess!
Yes!
Ik ben al twee weken op rij vergeten te kijken, vanavond ga ik denk ik aflevering 2 terugkijken!
Aflevering 2
Samenvatting
Dat check-in moment van energieniveaus bij kamp noord zou ik helemaal slecht op gaan met die groeps-blijheid
ik zou liever in kamp zuid zitten met Billy die voor de proef een gezellig liedje zingt voor de sfeer.
Ik kijk wel echt voor Fawry. Die Marijn doet mij ergens denken aan Geraldine Kemper qua praten/mimiek. En ik vind het leuk om Kimmy in deze setting te zien ipv housewives, ik had echt geen idee dat zij 50 jaar is. Ik denk dat er nog wel drama komt!
Ja en iedereen is extréém blij met een ananas maar voor m’n gevoel zitten ze er nog maar een dag ofzo.