Expeditie Robinson #4

Mijn god wat is dat gepraat van Art irritant zeg. Net alsof je een voetbalwedstrijd bekijkt.

2 likes

Jaaaaa!!

1 like

Shit :confused: niet zo blij met de finalisten

1 like

Blij met deze finalist!

5 likes

Waarom?

Echt niet verwacht dat Ilse erin zou zitten. Volgens mij is dit ook letterlijk de eerste proef ooit die ze heeft gewonnen.

Wat zou je kiezen als je één ding moest eten?

• Kippenpoten
  • Tonijnogen
  • Geitenballen

0 stemmers

1 like

Ik weet niet, heb niet zo veel met deze drie. Vind het een beetje nietszeggende mensen. Had het Mark ook wel heel erg gegund om in de finale te komen. Ilse heeft toch wel een klein beetje geluk gehad dat ze er is, Willem is saai dus dan moet Guido maar winnen :sweat_smile:

2 likes

Er zitten er nu 3 in de finale waarvan ik het bij alledrie prima vind als ze winnen.

15 likes

Oh ik vind ze juist alle drie wel sympathiek dus ik vind dit wel leuk juist. En hoezo Ilse geluk gehad? Ze heeft veel proeven toch gewoon heel goed gedaan? En nietszeggend zijn op het eiland is ook een tactiek.

5 likes

Ze heeft de 1e proef na de samensmelting gewonnen maar daarna niet meer

1 like

Ja eens vind ze wel symphatiek!

En blij dat Mark niet in de finale zit

4 likes

Hoezo eigenlijk? Zij is toch ook gewoon een sterke deelnemer

4 likes

Ja, hij had echt wel mijn voorkeur eerder maar hoe hij daarna met mensen omging was echt jammer.

3 likes

Ja het is ook niet heel diep ofzo, gewoon een gevoel wat ik bij deze mensen heb. En Ilse is idd zelf ver gekomen maar heeft de munt van Willem gekregen en werd in de laatste proef ook wel een beetje gematst. Maarja soit.

2 likes

Dat klopt ja, zag het net in de flashback. Helemaal vergeten

Ik vind Willem heel erg Niels Gomperts vibes hebben.
Daarop gebaseerd denk ik dat Willem gaat winnen.

4 likes

Mark heeft wmb dit seizoen nog enigszins leuk gemaakt om naar te kijken, verder vond ik het vrij saai

1 like

Pff dat seizoen met al die terugkerende mensen was echt saai door hem :joy: hij was veel beter in alles dan de rest, en die mensen waren ook nog zo dom om hem niet weg te stemmen bij de enige kans die ze hadden

2 likes

Ik vergeet nog steeds elke week dat Ilse ook meedoet, en ik hoop dat Guido wint

2 likes

ah ik vind het wel jammer dat mark naar huis is want hij heeft het wel echt verdiend. iedereen, maar na zo veel duels te hebben gewonnen vooral

3 likes