Expeditie Robinson #4

Vond Ilse ook echt niet finale waardig, ze begint altijd vol goede moed maar bakt er niet veel van vergeleken met de anderen.

3 likes

Ik was voor guido :smiling_face_with_tear:

4 likes

Ik was voor Willem :partying_face:

4 likes

Ja ik ook, heel zuur voor hem. Maar gunde het willem ook wel.

Wat een teringsaaie finaleproef. Dat is toch echt niet finalewaardig. Heel lame.

3 likes

De eerste deelnemers van het nieuwe seizoen zijn bekend!

https://www.nu.nl/media/6323978/timor-steffens-en-thomas-van-der-vlugt-in-nieuw-seizoen-expeditie-robinson.html?fbclid=IwY2xjawEjTMpleHRuA2FlbQIxMQABHUQwY8zyrayap4uz5FCJpKqQ08y180xIIxYm-8K_S7PIzZUhrda9Ofde5w_aem_IABILmE_9jPBWTqFOgRjdw

4 likes

Joy van b&b ook zag k op insta

5 likes

Omg de bnn’ers zijn echt op hĂ©

7 likes

Iedereen blij, toch nog onbekende mensen :tipping_hand_woman:t3:

4 likes

ik denk eigenlijk dat hij heel goed is, in die stuktv opdrachten van vroeger was hij altijd wel een doorzetter

7 likes

Ben heel benieuwd hoe Kimmylien het gaat doen! Bij RHOAMS zoveel drama steeds (waarschijnlijk veel gescript) erwijl dit echt het tegenovergestelde is. Benieuwd naar haar persoonlijkheid

Hallooooo? :wave:t3:

1 like

Ik ken al deze mensen niet joh

2 likes

Ik dacht ook even dat het 1 team met onbekende mensen was :joy:

3 likes

Ik mis ook de ‘oudere mensen’ die leveren altijd interessante tv op

1 like

Goh reclame :rofl:

1 like

Justine is er wel. Die wil graag de leiding nemen maar doet het niet en gaat dan klagen.

Ik ben bang dat die kandidaat die gelijk bij de dokter zat niet ver gaat komen.

En Rikkie, heeft die haar tanden nu anders dan voorheen?

Ik ben nu gelijk op videoland aan het kijken! Lijken me wel leuke deelnemers
Zo lief dat Justine geholpen werd!

3 likes

Haha jezus die sergio nu al helemaal naar de haaien en medisch team erbij. Net een halfuur bezig :joy:

1 like

Joy :sob::nauseated_face: ik hoop dat hij er snel uit ligt
En Art trek ik echt heel slecht op mijn beeldscherm, als hij alleen al ademt raak ik geĂŻrriteerd

1 like

Ik zag Thomas van der Vlugt praten en moest ineens aan die poll van laatst denken, over mensen met een irritante mond :no_mouth:

:sweat_smile: ok sorry

1 like