Hoop dat Timo er snel uit wordt gestemd
De eerste proef vond ik wel een heftige meteen, wel mooi en hopelijk is de rest van het seizoen ook zo
Ik besef me door jouw post dat ik eigenlijk helemaal niet goed heb opgelet gisteren
Haha love de rob geus referentie
Kijkt iemand?
Ja ik! Moet er weer even inkomen!
Yess!
Yes!
Ik ben al twee weken op rij vergeten te kijken, vanavond ga ik denk ik aflevering 2 terugkijken!
Het is allemaal wat gezapig ofzo nog hè, er heeft nog niemand gezeur gemaakt met iemand anders
Aflevering 2
Samenvatting
Dat check-in moment van energieniveaus bij kamp noord zou ik helemaal slecht op gaan met die groeps-blijheid ik zou liever in kamp zuid zitten met Billy die voor de proef een gezellig liedje zingt voor de sfeer.
Ik kijk wel echt voor Fawry. Die Marijn doet mij ergens denken aan Geraldine Kemper qua praten/mimiek. En ik vind het leuk om Kimmy in deze setting te zien ipv housewives, ik had echt geen idee dat zij 50 jaar is. Ik denk dat er nog wel drama komt!
Ja en iedereen is extréém blij met een ananas maar voor m’n gevoel zitten ze er nog maar een dag ofzo.
Als ik mocht kiezen zit ik in
- Kamp zuid / blauw
- Kamp noord / rood
0 stemmers
Ik heb constant moeite om rood/blauw uit elkaar te houden en vergeet wie in welk team zit. Zucht. Maar vond de dynamiek bij kamp noord tijdens de laatste proef wel top!
Nou ik hoop het haha
@Rooss Ja dat viel mij sowieso op, veel gepraat over honger en eten en zelfs al de samensmelting
En dan is op dat ene eiland van alles te vinden zelfs
Timor als opperhoofd lijkt me vreselijk
Bij kamp noord kan ik gezellig bij timor in zn armen slapen
Aflevering 2
Samenvatting
Rikkie voelt zich ook snel aangevallen bij de eilandraad. Awkward
Kimmy-Lien is helemaal geen 50 ??
Oh ja ik zou hem echt meteen in de hoogste boom vast binden, wat een irritante kwal is dat. Hij vindt zichzelf echt zo belangrijk en interessant
45 zag ik, ik weet niet of ik haar die geef trouwens