Ik vind die Royalty mevrouw wel bijzonder, leg eens uit waarom ik zo laat werd gekozen, alsof het de kleuterschool is ofzo
Ja vind haar best vervelend. En ze wil telkens graag zelf de leiding hebben maar dat kan niet met die Timor erbij lol. Heb ook het idee dat niemand echt naar haar luistert.
Dit programma is echt zo niks voor die Rikkie.
Nee en als je iets aan het team wil zeggen dan roep je toch jongens hurdle up ik weet de oplossing van de puzzel in plaats van dit gekke gedoe met die vingers
Maar misschien denk ik er te gemakkelijk over
Nee dit inderdaad!! Ze kan het toch ook fluisteren? Heerlijk juist hoe Joy nu de held werd haha.
Ik dacht gelijk al: oh vast 1 2 3âŠ
Het is me nu wel iets duidelijk wat dat Titanen eiland is, als ik het goed begrijp gaan Thomas en Kilian sowieso weer een keer terug naar hun kamp?
Kiran hahah maar, ja denk het wel idd. Alleen ik snap niet waarom alle afvallers daar als gast heengaan⊠want Rikkie zou evt ook nog kunnen terugkeren (dmv een proef?) Maar ik hoop dat ze dan tegen een andere afvaller moet strijden ipv tegen een âtitaanâ want het zou een beetje lame zijn als de titanen op die manier naar huis moeten
Oh damn, ik dacht het zeker te weten, sorry Kiran haha
Ja dat denk ik ook hoor, Rikkie straks tegen de nieuwste afvaller.
Vind dat hele titateneiland stom. Als ze terugkomen hebben ze toch minder kunnen bonden en is t makkelijk ze met een bondje eruit te stemmen lijkt me. Voelt meer als een nadeel dan
En echt ik zou nog liever vrijwillig naar afvallerseiland gaan dan met die Timor op een eiland zitten ga toch weg met je âik inspireer mensenâ
Die Justine (geloof ik, royalty vrouw) doet me zoveel aan Anneke denken van MAFS. Dezelfde trekjes, lijken ook wel op elkaar, vol van zichzelf
Ik vind Rikkie eigenlijk niet volwassen genoeg om mee te doen.
Ik herken mezelf van toen ik 15 was een beetje in haar.
Wat een gekke keuze om te zeggen we laten het aan het lot over. Willen de vrouwen als vrouwen samen door of niet? Daar ga je toch geen risico in nemen?
Nee sukkels. Ik had gezegd: Oke dan wordt het Joy eruit, prima doei!
Ja precies! En dan zie je daarna wel verder, op zich krijgt Sergio dan een kans zich te bewijzen en kun je daarna verder kijken.
Voelt gewoon zo naĂŻef op deze manier
Oke ja zo kan het ook haha
Wie hebben er zich niet aan het bondje gehouden? Was dat duidelijk? Ik heb het niet gezien
Wat een domme gans!! Wil ze nu graag one of the guys zijn ofzo? Maar je weet toch hoe dit werkt? Vroeg of laat wordt je er toch door die mannen uitgewerkt. En ook echt dom om zo vroeg in het apel al te gaan konkelen op een totaal niet cruciaal moment. Niemand vertrouwt haar hierna nog.
Ouassima dus.
Vond het echt jammer dat 1 iemand het verpest heeft, zoân duel is toch een goede middenweg? Al snapte ik ook niet waarom niet iedereen meeging op Joy
Wel leuk dat blauw een keer heeft gewonnen
Ja zo zonde
En maar roepen dat ze âvan de vrouwen isâ Had al zoân gevoel dat ze zich niet aan de afspraak zou houden
Echt wel een kutactie van Ouassima. Maar wie had er nou op Joy gestemd?
En ik erger me dood aan Sergio, wat een labiele gast. Ik denk dat Thomas nog wel ver gaat komen. Fysiek sterk, sociaal, weet wel hoe hij in groepen zich moet bewegen. Ik vind Kieran een beetje stug overkomen, maargoed dat kan ook de montage zijn.