Expeditie Robinson #4

Nouchka

Ik snap nooit zo goed waarom maar 1 iemand op iemand anders gaat stemmen. Ja tenzij je natuurlijk geen idee hebt waar de rest op stemt. Maar het was toch wel duidelijk dat het sergio of justine werd.

3 likes

Dat hadden ze afgesproken zodat het 4-4 zou worden, dan hadden ze nog moeten battelen. Dat vonden ze ā€œeerlijkerā€. Maarja toen werd Justine alsnog genaaid

2 likes

Ohhh, ik heb duidelijk niet aandachtig genoeg gekeken. Nou, Ouassima kan het wel vergeten nu

4 likes

Ja same, vind hem zoooo vreemd

1 like

Nieuwe aflevering, zin in!

Ik word moe van Sergio.

3 likes

Zandloper is toch gewoon extra tijd bij een proef

1 like

Ja dat was ook mijn eerste gedachte. Krijg een beetje jeuk van dat geheimzinnige gedoe… zeg het gewoon :woman_shrugging:t3:

2 likes

Wie moest ook lachen bij dit melodramatische moment (hamza en die jordanees)

10 likes

Haha nou vooral bij dit moment

Love de bromance wel

2 likes

Sowieso leek Hamza toen hij daar zo verslagen zat en Nicolette zei dat hij toch verder mocht, zo onoprecht? Geen beste acteur :joy:

3 likes

Ik vond hem ook al nep huilen haha

2 likes

Wel leuke eilandraden zo. Die laatste stem op Billy ook, zo random.
Ben wel benieuwd wat Titaneneiland nou allemaal gaat betekenen

1 like

Ja ben wel benieuwd wie er op Billy heeft gestemd!

Verder vind ik het tot nu toe nog niet een heel spannend seizoen, ik leef nog niet heel erg mee ofzo. Bij iedereen die eruit gaat denk ik nu ook :person_shrugging:

Marijn stemde op Billy, kijken jullie wel goed :rofl:

1 like

Oh hahahaha oeps

Nee ik kijk eerlijk gezegd maar met een half oog. Misschien zit ik er daarom ook niet zo goed in :joy:

3 likes

Oh huh ik heb dit ook niet meegekregen! Zodat er een duel zou komen? Wel random dat ze dan op Billy stemt, waar ze kort daarvoor nog mee afsprak dat ze nooooit op elkaar zouden stemmen :joy:

Zag ik het nou goed in de vooruitblik van volgende week dat Timor gedragen werd en dat Sergio tegen hem zei dat zijn ogen helemaal wegdraaien?

Ik zag niet goed wie maar iemand gaat out inderdaad

Leuk hoor dat mevrouw royalty zo geniet van de rust op titaneneiland maar moet ze dat echt elke 30 seconden benoemen?

5 likes