Expeditie Robinson #4

Jasmine neeeee, ik hoopte zo erg dat ze dit keer wel inzag dat dit een streek was.
Ik hoopte ergens dat Britte miss nog een deal zou maken met Jasmine om juist Yuki eruit te gooien.
Ik hoop nu ergens dat Sandra of Jayjay wint.

4 likes

Ja dat Britte deze kans niet pakte om Yuki eruit te stemmen verbaast mij echt :see_no_evil:. Ze had een sterke speler met een immuniteits ring weg kunnen stemmen. Gemiste kans

4 likes

Ze was al begonnen met Rene, waarom niet ook Yuki?

edit sorry Reneetje**

7 likes

Ik snap dat je een tactisch spel moet spelen, maar ik vond het gisteren wel echt een beetje te ver gaan hoor. Echt middelbare school pesterij om Jasmine hoe dan ook eruit te krijgen
 terwijl Jasmine aan het huilen van blijdschap was omdat Britt zichzelf wilde opofferen. Sneu

19 likes

Ja ik snap haar gedachtegang ook echt niet. Dan denk ik ook echt: beetje girl power mag wel, stem hem eruit.

@Wijntje mee eens, echte emotionele manipulatie. Vondt het echt verdrietig voor Jasmine, maar ze had echt gelijk. Het zegt alles over hoe goed gelovig ze is en het een mooie eigenschap is dat ze in het beste van de mens gelooft.

4 likes

Vond Britte haar opmerking “maar ik ben actrice dus ik zet dat in” of iets in die richting ook echt om te kotsen. Alsof dat zo’n actie legitimeert.
Dit is precies de reden waarom ik actrices maar stom vind

1 like

:joy::joy:

Hahah dat was sowieso erg slecht. Jayjay die net daarvoor zei dat het hem niet uitmaakte dat hij nog niet op winnaarseiland was geweest.

Sowieso was hij niet de enige, anouk en robbert waren er ook nog niet geweestđŸ€Ł sterrin ook noet bedenk ik me nu. Wat een programma.

2 likes

Haha was mij ook niet opgevallen. Ik was toen vooral bezig met het nadoen van Nicolette :laughing:đŸ„Č

4 likes

Haha ik moest hier ook om lachen toen ik het zag, maarrr waarschijnlijk doelde ze gewoon op het feit dat de laatste paar keren een van de vrouwen steeds won? Ze zegt immers ‘toch weer een van de vrouwen’

1 like

Haha dit viel mij ook op, grappig dat hij het zelf ook hoorde!

Wat ik ook zo irritant vond is dat Britte eerder al helemaal tegen Yuki zat te janken over dat ze “gestraft” werd omdat ze tot nu toe zooooo eerlijk was geweest. Wel een beetje uit het oog uit het hart met Reneetje van Meurs dan.

1 like

Nee hoor. Jayjay, robbert en do zaten zelfs bij elkaar in het team bij die proef omdat sterrin en annemiek samen geklonterd waren.

*Van meurs!

2 likes

Ja I know ik chargeer.

1 like

Volgens mij een onpopulaire mening maar ik snapte wel dat Britte zo pissed was. Ze heeft Yuki al vaak zat geholpen en nu stond alles in teken van hem en zijn ‘troeven’. Uiteindelijk hadden de beide vrouwen beter hem eruit kunnen stemmen, maar voor het spel zijn nu wel de leukste/sterkste mensen overgebleven. Ben nog steeds team Britte haha

3 likes

Maar het is toch ook zijn bedoeling om te winnen, tuurlijk doe je er dan alles aan om het voor jezelf gunstig uit te laten pakken. Dat had Britte ook kunnen doen, maar zij ging zelf mee in zijn plan.

4 likes

Ik heb me echt door de afleveringen heengesleept, moest er twee inhalen, pff wat irritatie heb ik naar praktisch iedereen. Behalve Anouk. Anouk mag wel winnen. Die is oprecht ook sterk fysiek.

10 likes

Ja holy fuck op dat drijvende geval en die touwen, echt heel knap

2 likes

Ik zag dit nieuwbericht: DPG Media Privacy Gate
En het enige wat ik kon denken was: nu is er een echt Reneetje van Meurs. :joy:

9 likes

Ik kijk het altijd de dag na de uitzending terug via RTLXL. Ik skip de samenvatting van vorige keer, skip de intro, en skip het eilandraad geklets. Kan het iedereen aanraden!

Ik kijk het ook vooral af uit principe want man, er is geen zak aan :cry:

3 likes