Ja same, ik heb helemaal geen zin meer om te kijken.
Ik kijk het altijd de dag na de uitzending terug via RTLXL. Ik skip de samenvatting van vorige keer, skip de intro, en skip het eilandraad geklets. Kan het iedereen aanraden!
Ik kijk het ook vooral af uit principe want man, er is geen zak aan
Oeh volgens Alberta Verlinde (LifeOfYvonne) wordt het seizoen met Geraldine en Art als presentatiekoppel een ex-finalisten seizoen😱 Battle of the fittest💪🏻 Dat lijkt me echt wel gaaf*
Misschien wordt het toch eens tijd voor Videoland🤔
*tenzij in het diepste geheim ook 10 eerste afvallers meedoen🙈 Dan laat maar.
Haha jemig. Omdat dit seizoen met oud-kandidaten zeker zo ontzettend goed in elkaar steekt? not
Ik wil geen BN’ers meer, keertje met onbekenden lijkt me leuk
Mij lijkt met onbekenden ook veel leuker een keertje!
Dat is al geweest, vorig jaar geloof ik? Ook met Geraldine op Videoland, vond ik niet zoveel aan.
Oh wauw ik kan me dat niet eens meer herinneren. Alleen die editie met Carlos enzo, die “in het diepste geheim” op een ander eiland zaten
Ja nu ik het zie komt het weer terug, die Nelleke en die dokter met dat brilletje enz.
ALWEER ETEN
Sowieso, zeebeesten
Zucht Annemiek
Ik erger me steeds meer aan Annemiek. Een beetje zo’n Karen die haar wraak wil hebben.
Beter gaat zij nu echt weg
Als zij nu niet weg gaat dan eet ik mijn schoen op hoor. Manmanman echt een verschrikkelijk mens
Dat gezeik over Sandra de hele tijd ben ik ook wel echt zat
Hoop van niet
Dit! Merk dat dit seizoen ook echt duidelijk dat je aan de reacties op een proef al weet wie er niet gaat winnen
Ik denk nu dus dat Annemiek wint aangezien je haar bijna niet hoort
Die promo van de Verraders en dan vooral Ellen Hoog die bloedserieus zegt “dit is écht spannend hoor!” trek ik bijzonder slecht