Nordin gaat ook door, dat werd expliciet benoemd. Winnaar ging door naar de samensmelting, er volgt dus nog een afvaller en die gaat tegen Linda.
Hoe meer ik erover nadenk hoe minder ik snap dat ze nu afvallerseiland hebben. Dan komen er dus 2 mensen terug die net 2 dagen zijn weggestemd? Het is juist leuker als iemand die er als een van de eerste uit ligt nog terug kan komen
Had liever dan na de samensmelting afvallerseiland. Of gewoon helemaal niet
Maar de volgende proef is de samensmeltingsproef en die roelof is toch 0 concurrentie voor de rest? Als ze slim zijn, laten ze hem er lekker in. Jammer dat hij hier zelf ook niet nog even wat balletjes voor opgooit, maar wellicht komt er nog een twist.
Churandy “Als je daar alleen staat, dat is andere koekje” ![]()
Ik word helemaal kriebelig van dat zalvende toontje van Kevin. En ik snap echt niet dat de rest van dat kamp hem zo leuk lijkt te vinden, hij zou echt binnen een dag het bloed onder mijn nagels vandaan halen.
Please niet Koen
Zooo kut als dat nu gebeurd
Al wint hij wel makkelijk zo’n duel tegen Linda
Roelof praat altijd alsof hij het nieuws leest
Vorige week had hij ook al zo’n gouden uitspraak, iets van: Ik keek omhoog, ik zag een viegtuig en ik weet- ik vlieg niet naar huis vandaag! Hahaha love it ![]()
![]()
En dat verhaaltje vertellen voor het naar bed gaan schijnt ook iedereen fantastisch te vinden haha
Ja nou ja je moet wat op zon eiland ![]()
Daar is al eens een artikel over geschreven! Ze slapen dus gewoon in een hutje op het eiland.
Haha toen ze zei
‘Ik ben ook een beetje actrice’ zei ik
‘Nou geen goeie’
Maar ze is er ook gewoon trots op ![]()
Ik vind het schattig dat robin zo’n rokje aanheeft haha
Haha ik vergeet elke x dat zij bestaat en dan zie ik dat rokje en vind ik het juist zoooo dom
Ja ik vind het ook heel lame maar daarom schattig. Hoe kom je erop om daar een rokje te dragen ![]()
Waarschijnlijk omdat ze zich te naakt voelt in een strak broekje en een wijd broekje vaak van andere stof wordt gemaakt die niet zo snel droogt. Ik snap dat wel eigenlijk.
Ja precies, raar toch
Nouja al zou ze het gewoon aan willen omdat ze dat leuk vindt. Snap niet zo goed dat haar kledingkeuze dom of lame kan vinden?
Ik vind het zo Amerikaans, maar ik ben wss vooral even een boomer die zoiets moderns niet aankan. Het is inderdaad wel minder naakt dan broekjes.Maar ik vind het nog steeds niks haha