Volgens mij had Twan beide stemmen op haar en dan nog twee van anderen? Maar lijkt me rot als je zo’n positie in zo’n groep hebt.
Waarom doen ze niet dat alleen de mensen die tot nu toe aan alle proeven mee hebben gedaan zo’n rood steentje kunnen krijgen
Sneu voor Roelof
Nou het is geen verrassing dat Linda eruit gaat vandaag😂
Nordin is echt een kat met negen levens hè.
Ik had wel willen zien hoe Twan daar met Linda op het eiland zou zitten
Maar lijkt nu alsof er geen afvallers meer bij komen?
Edit: oh toch wel
Ja heel gek! Misschien moeten de volgende 2 afvallers gewoon tegen elkaar en dat Nordin al safe is
Ja dit denk ik, Nordin gaat sowieso door. Battle tussen Linda en de volgende afvaller.
Wtf Linda zit met trots te vertellen wat voor act ze heeft gespeeld en hoe Twan erbij werd genaaid. Ergerde me ook aan haar tijdens de proef. Precies wat camiel zei, ze heeft meegedaan maar niet geholpen.
Ik heb bij dit soort programma’s zo vaak dat ik iemand vooraf heel leuk vind, maar dat je tijdens het programma iemands echte aard beter leert kennen. Linda valt me zó tegen ![]()
Moest ook echt lachen dat Edson iets zei als ‘je hoeft dit niet allemaal te vertellen hè’ haha
Ja hij komt echt sympathiek over! Had ik ook niet verwacht.
Ja is samen met tobias mn favoriet. En ook een sterke speler. Gun het hem wel.
Robin en marieke vind ik van die typische spelers die overal een beetje tussendoor glijden. Zijn geen sterke spelers maar er zijn zwakkere spelere en ook veel sterkere waar je voor moet oppassen. Dus zij blijven echt zo gemiddeld waar niemand echt een mening over heeft
. Robin lijkt me wel een lief mens trouwens.
Eens, maar ik vind veel mensen leuk. Ik gun Churandy en Koen de wist heel erg. Daarnaast vind ik Marieke een hele leuke actrice en volgens mij is ze zelf ook den leuk mens. Ik heb ook qel een voorkeur vaak dat een vrouw wint, al zienik dat nu niet snel gebeuren. Nordin zal wel winnen. ![]()
Maar zij krijgen ook bijna nooit spreektijd in van die interviews, of ze hebben niets te vertellen, dat kan ook nog. Dus dan vergeet je ook dat ze bestaan.
Nordin heeft wel echt geluk dat hij na slechts één duel op afvallerseiland meteen mee mag doen aan de samensmeltingsproef, en dan heeft hij ook nog een vrijstelling op zak… Vind hem echt niet likeable ![]()
Ik zou met Churandy, Koen, Camiel (wat een lieverd!), of Tobias als winnaar prima tevreden zijn. Op zich ook wel met Matyas en Amije haha.
Ik vind tobias ook zo leuk en likable! Je ziet ook dat hij tactisch echt sterk is en in de proeven een goede leider kan zijn.
Ik vind het wel leuk om hem uit zijn rol te zien die hij normaal inneemt bij de fomo show.
Marieke is wel sterk in aansturen en aanwijzingen geven toch? Dat is nu nog wel handig, na de samensmelting zal ze er zo uitgestemd worden denk ik.
Ik denk dat Camiel nog wel eens kan gaan winnen.
Ik vond die “confession” van Linda over het stemmen zo raar. Het is niet alsof zij een hele sterke speler is ofzo. Ik zou dan echt heel stil zijn en hopen dat ik niet te veel opval.
Ah well de uitslag was te raden
Het verbaast me dat nog niemand iets over Kevin heeft gezegd. Ik vind hem zo’n lijzige zeurkous.
Ik vergeet steeds dat ie meedoet
Tegen wie moet Linda nou strijden? Vriend en ik hebben discussie, haha! Ik dacht dat Nordin nu al officieel door was naar samensmelting maar hij denkt dat hij nu tegen Linda moet.
Ik denk dat Linda moet strijden tegen de volgende afvaller en zo afvallerseilqnd steeds groter wordt tot een soort 3e eiland. Al hoop ik ook dat ze wel tegen Nordin moet strijden en ze dan een wedstrijd gekke stemmetjes opzetten terwijl je vuur maakt en zij dan wint en hij ein-de-lijk naar huis gaat.