Mijn lievelingsproef ever is nog steeds die proef waarbij ze na de samensmelting niet in slaap mochten vallen.
Hier zitten meer die hards, er was toch een seizoen waarbij er wel een samensmelting was maar geen diner?
Ooohhh wat heb ik me aan Amije en Kevin geĂŻrriteerd!! Hoop dat hun plannetje mislukt volgende week, Linda zat alweer in karakter zag ik
Ja ik dacht al gaat Linda nou dezelfde act nog een keer doen terwijl ze bij die proef uitgebreid verteld heeft hoe ze zich heeft lopen aanstellen? Daar trapt toch niemand een tweede keer in?
Ik hoop dat het plan van Nordin gaat lukken, ben wel benieuwd hoe het sympathieke Kamp Zuid daarop gaat reageren ![]()
Verder jammer dat Koen eruit is
Ja, daar staat me wel iets van bij. Maar wel een goede tijd geleden?
Ja!!! Dit zeg ik letterlijk bij elk samensmeltings diner.
Ik weet het niet en ik krijg het niet goed gegoogled
Mijn man zat me aan te kijken van âweet ik niks vanâ dus ik dacht ik zal het toch niet verzonnen hebben
Lies gaat in haar eentje naar winnaarseiland, maar normaal gesproken mag je mensen meenemen toch? In je eentje lijkt me dat lang zo leuk niet
Ik denk dat bij de volgende proef de winnaar ook gaat en daarna gaan ze battelen wie daar blijft. Is volgens mij andere jaren ook wel een zo geweest!
Nou je zit al 18 dagen 24/7 met mensen om je heen. Lijkt me juist heerlijk ff eindelijk.alleen.
Ik heb gemist wat voor opmerking amije over linda heeft gemaak. Wat heeft ze gezegd?
Die zei gewoon dat ze het oneerlijk vond dat Linda door is en andere sterkere spelers niet. Maarja dan snap je het spel niet helemaal want het zit niet alleen in sterk/een goede conditie hebben maar ook op rustig kunnen blijven, inzicht in puzzels etc. En daar bleken Koen en Robin niet goed genoeg is.
Nee die opmerking maakte ze daarvoor, toen ze weer terug het spel in kwam.
Ja maar ook echt op een onaardige manier, iets van dat ze altijd laatste is en dat ze haar er de volgende ronde âgewoonâ wel weer uit stemt ofzo
Ik vind Amije sowieso de hele tijd al stomme opmerkingen maken, vooral naar/over vrouwen lijkt het. Ik vond haar voor expeditie echt prima, maar vind dat zoân afknapper.
Nouja gaat dezelfde uitleg voor op toch?
Oh nouja ik snap haar gedachtegang wel maar om dat nou zo uit te spreken. En idd dat is nou eenmaal het spel. Vind het vooral grappig dat ze er nog in zit eigenlijk. Ik ga stuk als ze het wint ![]()
Ik vond de opmerking ook niet zo heel symphatiek maar snap haar gedachte wel omdat ik bij Linda ook denk, wat doe jij hier. Komt zo sukkelig over.
Tobias met baardje is echt veel beter. Moet alleen ff bijgewerkt worden. Is toch veel aantrekkelijker dan dat blotebillengezicht.