Expeditie Robinson #4

Ik vind Amije ook onsympathiek maar over Linda was ik het wel met haar eens, vind haar nog onsympathieker met haar gehuil/geacteer en hard juichen terwijl de ander (Roelof) naar huis moet. Vind iets heel naar aan haar.

8 likes

Ik weet dat Nordin hier niet favoriet is maar ik vond het wel goed dat hij uitsprak naar Roelof dat hij het echt vervelend vond dat Roelof zich zo gevoeld heeft en dat hij daar aan had bijgedragen

22 likes

Ja klopt helemaal. na het eten moesten ze in een hangmat liggen met een steen in hun hand en wie als eerste die steen liet vallen, dus in slaap was gevallen, was af. Op de grond lag een soort ijzeren wok waardoor het echt zo’n “gong” geluid maakte als je je steen liet vallen.

1 like

Ze bedoelt dat samensmeltingsdiner, niet die slaapproef.

Ja precies, dat was een seizoen waarin alles extra streng was ofzo, dus mooi dat jullie de samensmelting hebben gehaald maar hier is de boot naar het eiland
Ofzo

Er was ook een seizoen dat 2 deelnemers moesten toekijken hoe de anderen allemaal aan het samensmeltingsdiner zaten. En ze hingen ergens aan.

2 likes

Ja ik weet niet of ze het nou echt zo bedoelt, maar haar reacties komen niet lekker over. Ook dat ze lachend zei dat ze door was maar dat Roelof het liever wilde dan zij.

1 like

Ik vind dat Nordin positief is veranderd. Wel echt dom dat hij meteen zijn kaarten op tafel legt.

En voor Amije zou ik een beetje bang zijn, zou echt geen ruzie met dr willen krijgen.

3 likes

Jaa, met Sanne Vogel die toen flauwviel

Als ik deze link open krijg ik te zien wie ‘m gedeeld heeft en de vraag of ik je wil volgen. Ik weet niet of je hier anoniem zit, maar dan weet je dat!

1 like

Owh thanx, was niet mijn link (kreeg ik doorgestuurd via app dus meteen maar verwijderd!)

4 likes

Hoezo heeft Amije het er steeds over dat ze de eerste individuele proef heeft gewonnen??

4 likes

Vorige week zijn er twee mensen naar huis gegaan die heel graag wilden blijven en dan nu huilie huilie ik wil naar huis want ik mis m’n kinderen. Zo irritant weer

16 likes

Nog irritanter als ze toch wel willen blijven

3 likes

Ik snap Vincent ik zou hier ook geen zin in hebben. Maar zo gaat het wel…

11 likes

Nee sjonge jonge wat kinderachtig dit! Zo gaat het toch ieder jaar? Er is altijd een bondje dat de overhand heeft en die de volgorde van mensen die ze eruit willen stemmen al helemaal hebben uitgestippeld. Het is dan juist de kunst om creatief te saboteren.

Ik denk dat Camiel een snaar raakte en dat hij daarna te boos werd om nog na te kunnen denken.

2 likes

Ja dus je kan denken, waarom doe je dan mee want zo gaat het nu eenmaal. Ook niet mijn spel.
Ik vind het goed dat hij integer blijft. Kan je kinderachtig vinden.

10 likes

Wat zei Camiel ik kreeg het niet mee :frowning:

2 likes

Ik kan het even niet meer helemaal reproduceren maar hij vatte samen hoe Vincent nu zo in het nauw was gekomen. Dus doordat hij in Noord al die proeven heeft verloren en ze daardoor zo veel mensen zijn verloren zijn ze dus nu met een veel kleiner bondje vanuit Noord. Dus nu klampte hij zich vast aan dat hij vond dat Linda naar huis moest. Toen liep Vincent boos weg.

@OhMyGosh Maar dan stem je toch zelf lekker op Linda. Alsnog geen reden om zelf naar huis te gaan. Hij was gewoon te gekrenkt in zijn ego om te blijven.

Waarom zijn er zoveel stemmen uitgebracht?

7 likes