Ik snap even niet of Nordin zijn munt nu wel of niet heeft ingezet?
Nee dus dan gaat die munt wellicht veloren denk ik
Wat een gekke actie, heeft ie de muntā¦
Omg dat hoofd van Tobias ![]()
![]()
Oh no Churandy ![]()
Ik heb mijn best gedaan ![]()
![]()
Aaaaah neeeeeeee dit was echt mijn winnaar. Zo zonde, wat een stom spel.
Neee Churandy
zo jammer, maar ook wel mooi dat hij de munt heeft teruggegeven, zegt veel over hoe hij is.
En ook zo jammer dat Nordin niet heeft opgegeven, dat zou echt een mooie actie zijn geweest ![]()
Aaah Churandy ![]()
![]()
Ik vond het wel mooi hoe C en Nordin het beide de ander meer gunden dan zichzelf.
Maar eh, 4 halve finalisten zijn dus al bekend? Lies, Amije, Camiel en Nordin
ER krijgt - terecht - behoorlijk wat kritiek op de immuniteitsproef.
Tobias wil weggestemd worden, dus Matyas is dan nummer 5.
Wat een enorm stomme aflevering met die valse immuniteitsproef.
Ik mag toch echt hopen dat die gemene Roelvink-matras niet gaat winnen.
Ik ben ook zeker erg anti Amije, maar ik vind misogynie nou erg onnodig? Niet alleen naar Stoofpeertje (al noem je dr wel een hoer?), maar uberhaupt zie allemaal doodswensen okk naar dr toe.
Ik vind Tobi echt leuk, maar deze aflevering even niet. Hoezo wil hij dan op de allerlaatste eilandraad alsnog worden weg gestemd? Ik dacht even dat hij uit zijn dip was, maar hij blijft nu alleen maar om zijn oude bondje vooruit te helpen.
wat een kutseizoen omg
ik zie ook dat amije inmiddels haar insta comments uit heeft staan
edit: omg en een statement vanuit expeditie zelf
Jongens ![]()
![]()
ik weet niet wat ik met dit gevoel aan moet, heb dit nog nooit gehad. Churandy is ZO een mooi mens, hij kon het niet over zn hart krijgen om Nordin zn munt te gebruiken⦠en andersom gunde Nordin Churandy een plek in die halve finale omdat hij wist dat C gewoon veel meer kans zou maken. Pffffff zoooo oneerlijk dit
En idd wat een KUT proef, je weet gewoon vantevoren dat ze geen enkele kans maakten. En dat kut blije hoofd van Amije tijdens de eilandraad. Ik kon haar (en Matyas) echt de hele aflevering al niet uitstaan aaaarrrghhhhh en dan idd niet te beginnen over Tobias zn domme actie jeeeeeeemig
Toch bizar dat dit moet. Het gaat om een spelletje. Mensen laten zich echt veel te veel meeslepen. Ook @Stoofpeertje hierboven. Doe even normaal zeg.
Nordin had gewoon op moeten stappen zoals hij al opperde, waarom heeft hij dat niet gedaan? Churandy vind ik een echte Robinson en inderdaad een mooi mens!