Expeditie Robinson #4

Kregen ze niet minder geld als ze zelf weggingen ofzo?

Zin in het gezeik deze aflevering

Fijn dat iedereen zo valt over de afspraken die niet worden nageleefd. Rot op man

3 likes

Waar slaat deze opdracht nou weer op? Vooral nu in deze fase van het spel waarbij Nordin en Churandy al zo onder vuur liggen :weary:

23 likes

Ja zo oneerlijk! Heeft totaal niks te maken met wie de beste is. Echt flauw. Had dit spel dan direct na de samensmelting gedaan, dan is de groep nog ‘in evenwicht’

11 likes

Ja snap het ook echt niet, dit is echt bondjes voeden

Zie op twitter dat iedereen boos is hierover hahah

1 like

Nou inderdaad
dit is toch niet terecht? Kan me niet herinneren dat er ooit zo’n proef was waarin bondjes zo’n rol spelen. Heel matig.

1 like

Wil m er eigenlijk gewoon afzetten, hierna komt toch nog een uur gezeik over wie op wie stemt en fuck you

4 likes

Opeens gaat toby naar huis sturen deze keer opeens niet door waarschijnlijk

10 likes

Zou mooi zijn als ze volgende week 200m sprint op het strand doen. Kijken wie er dan wint.

5 likes

Volgens mij boeit hen dat niks hoor.

1 like

Hoezo is er eigenlijk geen bericht van thuis meer? Is dat eruit gehaald of komt dat nog

Beter dat lies dit wint, vele meer verdient dan Camiel die niks wint

2 likes

Heeft ook wel eens in een (halve?) finale gezeten volgens mij. En dan als onderdeel van een spel.

Lies had het over haar muntEN, maar ze heeft er toch nog maar 1?

3 likes

Iemand op twitter zegt dat waarschijnlijk de enige optie nog is dat Nordin nu opgeeft, dan zit Churandy in de halve finale en heeft hij een reele kans ( tenzij er zo’n zwarte munt wordt ingezet)

Of er moeten alsnog andere munten en stemmen inzitten

Nou tot zover de eenmansbond

11 likes

Tobias valt mij echt tegen deze aflevering. En Lies eigenlijk ook wel richting Churandy

8 likes

Zou het
.

Hoezo zijn er ook zoveel munten?

3 likes

Waarom plakken mensen zonder persoonlijkheid altijd zo aan stomme mensen vast

5 likes

Neee arme churandy hij is helemaal verslagen

11 likes

Heeft Nordin nou de munt ingezet of niet?

1 like