Expeditie Robinson #4

Hahaha al die stemmen op Yuki

1 like

Sandra had het wel echt verdiend, na zoveel overwinningen en overleefskills… Jammer dat er niet gewoon exit-proeven waren nu

3 likes

Hij nam sandra nog apart maarja ze wilde niet luisteren haha

2 likes

Sandra reageert wel sportief

5 likes

Ja sorry maar iedereen die winnaarseiland ā€˜mijn eiland’ noemt mag linea recta naar huis. Dan nog liever Robert

6 likes

Ik snap echt niet dat Sandra meeging met dat girl power verhaal en op Yuki stemde, de persoon waar ze nog het meeste mee had?

1 like

Ik hoop dat Anouk, Robbert of JayJay wint.

15 likes

Maaja bah britte zit er nog in

OkƩ wie moet er nu dan winnen?

• Anouk
  • Britte
  • Do
  • Jayjay
  • Robbert
  • Yuki

0 stemmers

Je mag maar op ƩƩn persoon stemmen

Ik zou als ik haar was wel op iemand anders stemmen als ik voor het stemmen al hoor dat Yuki er chill bij zit. Dan denk je toch gelijk dat er iets is waardoor die zo relaxed is

5 op Yuki, allemaal van Sandra. 3 op Sandra. Yuki had er 2, Robbert 1, Britte 0

1 like

Jayjay of Anouk, zou zelfs Do en Robbert nog goed vinden als Yuki en Britte maar in de halve finale stranden :clown_face:

3 likes

Haha @Xiomara en @Taichung waarom Yuki? Als een soort kroon op z’n werk ofzo?

Haha Sandra in Eilandpraat: ze hoopt dat ze per ongeluk op die ring heeft geplast :joy::joy:

3 likes

Haha Sandra zegt bij Eilandpraat dat ze hoopt dat ze per ongeluk over de immuniteitsring geplast heeft

9 likes

Ja ik weet het inderdaad dat je niet mag spreiden. Ik had gewoon echt gehoopt dat ze die kut britte niet zou geloven en op haar zou stemmen. gvd

Wow Sandra ziet er echt anders uit zo glamourous

2 likes

Haha ja ik ben volgens mij de enige die hem sympathiek vindt? En ik zou ook zo moeten zitten te lachen als m’n masterplan tot perfecte uitwerking komt bij de laatste eilandraadšŸ™ˆ

6 likes

Haha dacht dat je bedoelde waarom allemaal op Yuki en niet een paar. Klink echt als betweter, excuus :joy:

Haha nee hoor, ik heb ook niks tegen hem. Ik vind dat hij het goed gespeeld heeft. Sneaky, maar goed. Britt was sneaky, gemeen en nep.

1 like

Ik vond dit echt heerlijke tv, eindelijk tenminste niet zo voorspelbaar. Ik was ook echt team Yuki :clown_face: Zij zette zelf ook al haar stemmen op Yuki in dus zo sterk was die band ook weer niet. Hij heeft nog gewaarschuwd :joy:

Wel jammer dat Britte door is. Die mag eccccht niet winnen