Expeditie Robinson #4

Leuk club mensen, die nu nog over is! Het seizoen met Hugo als finalist (en Eva en Shary-Ann in de finale) vond ik naar het einde toe niemand echt boeiend meer en t programma dus ook niet.
Yuki is wel een baas hoor, je hebt toch lef en tactiek nodig om je ring tot het einde te behouden

2 likes

Ja lekker ook van dat medische team daar, die hebben het echt flink onderschat

6 likes

Een afgescheurde kruisband, een gescheurde meniscus en een breuk in haar onderbeen.
Dan schiet je als medisch team toch wel ergens tekort hoor.

5 likes

Twee punt nullersssss

:angry:

1 like

Ik vind jayjay echt een schatje haha en voor ER vond ik hem juist zo’n irritant ego trippertje. Ik hoop ook dat hij wint, en anders Anouk.

2 likes

Ik vind een potje liegen voor het spel normaal echt super leuk, maar deze Britte gaat echt veel te ver vind ik.

7 likes

Ik ben ook behoorlijk afgeknapt op Britte. Intens genieten dat ze net verloor van Anouk na haar vreugdekreet. Daar zou een gifje van gemaakt moeten worden lol. Ik las hier dat ze ging nephuilen bij Jasmine? Dat heb ik gemist?

4 likes

Ugh sowieso, denk dat de meerderheid van de mensheid wel een potje kan nephuilen als het moet. Maar als acteren niet meer helpt heeft ze nog haar goede puzzelskills (nooit iets van kunnen zien) en oja ze heeft ook een fotografisch geheugen.

2 likes

Het zou grappig zijn als Britte nu voor de rest van haar carrière aan geen enkel tv-spel meer normaal mee kan doen omdat iedereen trust issues naar haar heeft.

3 likes

Trust nobody. Goed voor Wie is de mol. O nee maar zij hadden liever geen mensen die al met ER hadden meegedaan toch? Gemiste kans voor Britte

ik heb er net ook nog met een vriendin over gehad, maar zij weet het ook niet. misschien weet één van jullie het:

op het ene eiland vertrok de winnaar van de proef direct naar winnaarseiland, en op het andere eiland ging de winnaar eerst nog mee naar de eilandraad. dat is toch raar? want degene die mocht blijven bij de eilandraad had zo veel beter inzicht wat er gebeurde qua stemmen en wie er naar huis ging.
van het andere eiland ging de winnaar direct, hup weg en die had dus geen idee wat er zich bij de eilandraad afspeelde en miste zo dus informatie.

vind het echt vreemd haha

1 like

Waaaaarom staat Nicolette toch zo, pleurt ze anders om ofzo?

4 likes

Ze zijn gewoon heel inconsequent dit seizoen. Ene keer mocht de winnaar ook voor het stemmen al zeggen of diegene mee wilde stemmen of niet, andere keer moest de winnaar naar de pot lopen en mocht die ook zelf beslissen, maar dan bleef het voor de rest onbekend.
En ene keer kreeg de verliezer bij een proef wel een zwarte stem, andere keer niet.

Heel irritant iig al die inconsequenties en ook niet eerlijk.

5 likes

ah ja de zwarte stem is ook vreemd inderdaad, had ik ook al opgemerkt. het is gewoon een vreemd seizoen, laten we het daar maar op houden

2 likes

Ik had ook een beetje het idee dat het er vanaf hing hoe spannend de proef of eilandraad was :sweat_smile:

Waren ook niet consequent met wel of geen eilandraad als er iemand vrijwillig (of door medische redenen) wegging.

2 likes

Whaha altijd zo’n power pose en kneiterserieus hoofd, daar zou je een leuke compilatie van kunnen maken

1 like

Wel echt knap dan dat ze zo doorgezet heeft. Lijkt me dan juist een beetje zuur als mensen vrijwillig naar huis gaan en jij met je gebroken been door wilt blijven zetten.

2 likes

Sandra besloot om niemand te vertellen over haar blessure. “Ik heb niemand in vertrouwen genomen. Niemand van het team, zelfs niet Sylvana, maar ook niet van de productie.

Wel heftig hoor, door helemaal niks te vertellen ook…

1 like

Ben wel blij als dit seizoen klaar is, vind t erg langdradig en veel twists erin zitten. Tuurlijk hoef je het niet te kijken maar wil nu toch ook wel weten wie er wint :joy::see_no_evil:

4 likes

Ik vind dit ook heftig, je weet zelf totaal niet hoe ernstig het wel of niet is dan toch. Zou dat niet riskeren voor wat uiteindelijk een spel is.

1 like