Voor wie wil terugkijken, 3e aflevering, bij 38 minuten zie je sandra lelijk terecht komen. Nu je het weet, ziet het er nog pijnlijker uit.
Ik vind het ook nogal dom eigenlijk… Voor hetzelfde geld heb je voor de rest van je leven je been verneukt, dat is zo’n spelletje uiteindelijk toch echt niet waard
ah ja goeie, zou best kunnen! aan de ene kant voordeel want inderdaad 2 nachten op winnaarseiland, aan de andere kant nadeel omdat je daar niks meekrijgt van wat er op de eilandraad gebeurt natuurlijk. misschien toch rtl een mail sturen
Er zijn ook wel dusdanig veel mensen uit zichzelf naar huis gegaan dat ik begin te vermoeden dat zij er zelf ook wel klaar mee waren, met de rare organisatie en vele twists. Wietse heeft dat ook wel door laten schemeren. Als wij er al klaar mee zijn door ernaar te kijken, moet je nagaan hoe irritant het is als je eraan mee moet doen.
Nou kijken wie er doorgaan naar de finale, ik hoop sowieso Jayjay en Anouk
Wat is dit voor opvulling?
Haha die beelden voor vertrek laten ze eigenlijk nooit zien toch?
Ja, jemig.
Sandra had over die immuniteitsring geplast toch?
Ja ze moeten dit nog rekken tot volgende week zondag hè
Dit zou ik het het leukste nieuwtje van het jaar vinden
Nee joh. Er gaat nu niks gebeuren?
Jawel, maar er moet ook nog een finale worden gespeeld donderdag en zondag dus alles zal wel gerekt worden
Pfff ga weg met dat gepraat, proeven wil ik zien!
Ah wat had Robert een babyface
Natuurlijk is Britte een gemini 🥲
Ik wist niet dat Britte stiekem Tien van Wil was
Ah fijn dat ze het met zijn zessen gaan doen, was even bang voor twee losse halve finale s
Ik denk vandaag eerste helft halve finale, waarvan de winnaar naar finale gaat (en verliezer haar huis?) Dan donderdag dag 2 van de halve finale. En dan zondag finale.
Oh jay jay zag er voor de expeditie ook als holbewoner uit.