Expeditie Robinson #4

Same :cry:

1 like

‘Robert is voor mij een verrassing hahaha’

Hahaahahah ‘Robbert is een verrassing’ :joy::joy:

3 likes

Haha Anouk wie hou je voor de gek “echte robinsons” in de finale

5 likes

Bij mij ook een last van m’n schouders dat dit punt is bereikt

1 like

Hahah Britte is er ook nog, maar snap dat je haar vergeet :joy:

Vind het wel echt jammer van Jayjay, had hem liever geruild voor Britt

1 like

It’s been 84 years…

2 likes

Hahaha oh ja

2 likes

Weinig idd

Pff die flashbacks van toen ze doorgingen alsof het al 5 jaar geleden is

Zo voelt het misschien maar we hebben het echt net gezien :weary:

6 likes

Ja do mag van mij nu wel winnen ook

3 likes

Britte heeft niks verdiend door op zo’n manier te spelen.

6 likes

Zij heeft het echt verdiend zegt ie rustig

3 likes

Do of Anouk mag van mij winnen

In het begin vond ik die 2.0’ers maar stom maar bij gebrek aan betere andere kandidaten ben ik toch maar voor ze :joy:

5 likes

Zoiets
images

7 likes

Het zijn niet de Robinsons zoals ik ze voor me zag maar idd best wel cool hoe ze die sterkte mannen hebben achtergelaten

Haha die Jayjay: ‘wat een smerig ventje ben ik zo’

3 likes

Ik vond die opmerking van Jayjay naar Robert best apart. Toen ze het hadden over dat hij gay is en Jayjay zei dat als hij een zoon mocht krijgen en die valt op mannen dat hij dat alleen maar mooi zou vinden. Weet niet waarom, maar deze opmerking vond ik vreemd

1 like

Ja een soort bevestiging dat het niet volgens de norm is maar dat je het wel accepteert zeg maar. “Het maakt niet uit waar je op valt, als je maar gelukkig bent” vind ik ook zo’n nare ondertoon hebben. Het maakt pas echt niet uit als het niet benoemt hoeft te worden. Beetje hetzelfde gevoel heb ik met Jayjay’s opmerking.

1 like

Ik vond Robberts opmerking over ‘3 vrouwen en een homo’ ook een beetje raar eigenlijk. Alsof je als homo per definitie zwakker bent, er zijn vast ook homo’s die eruitzien als een Jayjay