Toevallig kijk ik nu op Netflix de serie Coming out Colton over een NFL speler (American Football) die uit de kast is gekomen na zijn carrière . Het is net geen rugby wat Jayjay gespeeld heeft maar het lijkt er wel heel erg op.
Ja precies, ik snap dat het lief bedoelt is maar het kwam wel raar op me over
Ja, ik herken wel wat je zegt. Vond het wel echt heel bijzonder hoe Robbert zich openstelde en vertelde dat hij mannen zoals Jayjay aka machomannen intimiderend vond.
Het is toch wel echt super oneerlijk dat de laatste 2 proeven beiden heel ongunstig waren als je gespierder (dus zwaarder) bent? Bij de ene proef zak je veel sneller op die glijbaan naar beneden en bij de de andere zak je veel sneller die paal af. Best wel zuur.
Ja ik vind sowieso die halve finale proeven niet heel fair, met dat friggin memory spel
Is zondag nu de echte finale, of gaat het donderdag nog verder?
Ik moet nog bijkomen dat Jayjay niet in de finale zit. Ik had het hem zo gegund en hij is zo enorm sportief en positief naar iedereen toe.
Van mij mag Anouk of Do winnen, iedereen behalve Britt eigenlijk.
Volgens mij waren de vier halve finale proeven verspreid over twee dagen. En dan is nu direct de dag na de laatste proeven de finale. Dus wel echt nadeliger voor Anouk, en Do, tegenover Britte en Robbert die al een dag langer hebben kunnen uitrusten.
Er was ook superveel commentaar op Eva omdat ze haar kind van 1 achterliet maar je hoorde niemand over Yuki.
Ondertussen deden mensen FUCKING MOEILIJK over Eva vd Wijdeven en haar 1-jarige kind
Ja en achteraf had hij het over dat hij een betere vader is geworden door expeditie
Hoe dan je hebt je kind een maand niet gezien
Niet alleen z’n baby, ook gewoon zijn vriendin die net bevallen is. De tering, zou echt woest zijn.
En idd, die scheve vergelijking met Eva…
Ik heb zo’n gevoel (want volgens mij deden ze dat eerdere jaren zo) dat a.s. zondag de finale komt, en dat ze daar dan een groot deel van laten zien, maar dat er dan volgende week donderdag zo’n studio uitzending komt waar alle deelnemers zitten en dat ze dan op het einde (na een uur gepraat en gebakkelei over iedereens ervaringen en eindeloze terugblikken) het laatste stukje van de finale laten zien waarin bekend wordt wie er gewonnen heeft.
Waarschijnlijk vond zijn verloofde het wel ‘goed’ want anders zou hij niet gegaan zijn toch? Ik kan het me ook moeilijk voorstellen maar ze zullen het er wel uitgebreid met elkaar over gehad hebben lijkt me. Ze zei wel aan de telefoon iets van ‘Je moet naar huis komen’ al huilend dus wie weet had(den) ze het ook een beetje onderschat en/of niet gedacht dat hij er zo lang in zou blijven ghehe.
Ah nee gadver, dan haak ik af hoor. Ben al die koppen echt beu.
Ja menn ik dacht ook wat?! En vooral die opmerking dat hij nu weet wat vaderschap is. Prima als zij er beide oké mee zijn maar ik zou er niet vrolijk van worden.
Ughhh ze gaan dus inderdaad tussendoor weer kletsen over niks
Hoop zo dat Anouk of Do wint
Ik heb al m’n snacks al bijna op
Biertje open getrokken, en we zitten klaar