Maar WAAROM?!
Hahaha die beelden van Sterrin na de expeditie vind ik wel echt leuk
Jankend aan de pizza Ze blijkt een veel intenser persoon dan aan het begin vd expeditie haha
Hahahah ik dacht ook mens houd je mond. Helemaal klaar met Sterrin. Ga lekker weer naar je slangen.
Sterrin wil het mooiste in de mens zien en wordt vervolgens besties met de meest verbitterde persoon ooit… en vraag me ook af wat Britte nou weer zat te klagen met “De grote Yuki show” in de aflevering van zondag. Misschien is Yuki jarig en kan ze dat niet hebben.
Denk dat ze er eindelijk achter is dat ze Yuki’s plan per ongeluk heeft uitgevoerd door Reneetje van Meurs eruit te stemmen, terwijl dat eigenlijk haar maatje was
Ze kon toch nog zelf nadenken, hoop ik. 🥲
Ik vraag me af wat er in de brief van JayJay staat waar iedereen zo blij om is, je hoort Jasmine ook zeggen “het staat er echt!”. Zouden zij op winnaarseiland mogen blijven om de finale te spelen? De teams zijn ook al aardig uitgedund namelijk…
Ik denk dat daarin staat dat er een duel is en de winnaar rechtstreeks naar de finale gaat? Alle drie door is wel veel, met nog 8 (?) andere kandidaten toch?
Ja klopt, dat bedacht ik me later ook
Op alle eilanden zitten nu 3 personen toch? Ik dacht dat ze misschien daar iets mee gingen doen omdat ik loserseiland volgens mij ook voorbij zag komen.
Ik ga elke keer weer stuk om Reneetje van Meurs hahahaha
Ik zit even te tellen maar ze zijn volgens mij nog op allebei de eilanden met vier personen. Daar waar Sterrin nu weg is zijn JayJay, Do, Annemiek en Robbert nog over en op het andere eiland Yuki, Britte, Jasmine en Anouk. En Sandra op winnaarseiland dus ze zijn nog steeds met negen personen in totaal, jemig het duurt echt eindeloos!!
Volgens mij bedoelt @nightlife 3 personen op de 3 eilanden. Dus bij Sandra zitten nu ook Jayjay en Jasmine.
Ben benieuwd wat dit gaat inhouden.
Dit staat erbij: Volgend jaar krijg je een speciaal (en bijzonder!) seizoen van Expeditie Robinson bij Videoland! Presentatoren zijn Art Rooijakkers en Geraldine Kemper en de rest blijft nog even een verrassing.
Haha wilde het net posten. Met onbekenden?
Of bedoelen ze dat er nog een extra eiland is en dat we in 2022 nog naar dit seizoen kijken
Ik lees alleen maar geen Kaj en Nicolette dus sowieso verbetering.
Ik hoop weer zo’n gekke special met 100 onbekenden, wat een tijden waren dat
Dan ben ik erbii hoor