Ohhh dat ken ik helemaal niet? Klinkt leuk!
Ik lees hier dat het wel met BN’ers is en dat Art Rooijakkers het presenteert samen met Geraldine Kemper.
Dat is echt van tien jaar geleden hoor
Hmm, alle 2e gewordenen zou ik wel leuk vinden,
Of iedereen die er door blessures uit moesten gaan (Sipke Jan!!)
Of iedereen die er als eerste uit is gestemd?
Influencer Robbinson?
Zoveel mogelijkheden!
Videoland kennende zal het inderdaad wel influencer Robinson zijn, is echt hun stokpaardje volgens mij
oja dat was leuk!
De net-niet variant op Videoland, net als de Verraders…
Geldt niet voor de presentatie overigens…
Veel leuker presentatieduo
Oh sorry! Ik snap hem nu Zou wel leuk zijn als ze nu als teams tegen elkaar moeten strijden en dat er dan in één keer drie mensen uitgaan haha. Zijn we gelijk klaar voor de halve finale en daarna finale
Als we dan toch bezig zijn gewoon een aantal tv-concepten bij elkaar voegen. Expeditie Robinson vs. Ex on the Beach vs. De Verraders vs. Ranking the Stars vs. Love island vs Are you the one etc.
26 influencers op een onbewoond eiland voor 26 weken en er blijven maar exen aanspoelen dus de voedselvooraad gaat er snel doorheen. De eilandraad is op basis van ranking the stars. Er blijken meerdere afvallerseilanden te zijn waar ze op zoek gaan naar de ware liefde maar er zitten ook verraders tussen die de relaties proberen te saboteren. Om eliminatie te voorkomen moeten ze het perfecte plaatje aanleveren maar er zijn niet genoeg camera’s. Onderdelen van camera’s kunnen gewonnen worden door naar de volgende ronde te gaan bij de masked singer.
Ga het programma nog even verder uitwerken vanavond maar ik denk na dit jaar expeditie met elke keer nieuwe eilanden en nieuwe regels dat we er klaar voor zijn. 50 uur dansmarathon zal in het niets vallen bij 6 maanden op een onbewoond eiland
Nee dat was helemaal niet leuk. Veel te veel mensen in het begin.
Of Wie is de mol meets Expeditie robinson
Expeditie robinson heeft al de “trust nobody” vibes
Ik vind wel het grappig dat je niet meer mee mag doen aan Wie Is De Mol als je Expeditie hebt gedaan. Andersom mag dan weer wel.
Oh is dat zo ja? Waarom?
Ik dacht dat het een regel van npo was. Maar heb het even opgezocht en het mag. Ze doen het alleen liever niet omdat ze bij WIDM graag voor mensen gaan die je niet in alle grote programma’s ziet.
ze krijgen wel echt bizar veel eten dit seizoen
Hoop dat Britte naar huis gaat vanavond. Eerst Rene backstabben en dan nu gaan huilen dat ze op “Yuki-eiland” zit.
Sandra vond het toch niks als een ander ging koken…
Sorry maar waar slaaaat dit op, die vreterijen