Ze hebben veel te veel gelult en terug geblikt
Nou haha, dan heb je gewonnen en dan wordt er zo kort aandacht aan besteed. Alles wordt uitgemolken behalve de winnaar… haha wtf
Hahha die Robbert wint 1x in al die 100 jaar en hij komt in de halve finale om vervolgens te winnen
Wel heel raar dat het begin zo werd uitgerekt en het einde heel afgeraffeld
Ja! Ik ben benieuwd
De voice-over klinkt als Ivo Niehe?
Zo hallo wie is die kale meneer?
Roy Meyer weet mijn vriend te vertellen
Dat Special Froces ziet er nu al vreselijk uit 🥲. Lijkt me wel een tof programma!
Ah ik vind Robbert wel een leuke winnaar! Mooi artikel met hem in het AD:
https://www.ad.nl/show/winnaar-robinson-ik-merkte-dat-mijn-vader-trots-op-me-was~aec215c5/
Bedankt vriend van loempia! Ik ga ff potje googelen
Ik ben die mevrouw die is flauwgevallen. Heb 0,0 stamina
Mooi dat zijn vader zo trots is maar ik word er een beetje verdrietig van dat hij denkt niet te zijn wat zijn vader wilde. Nog steeds dat idee dat je als man sterk en stoer moet zijn.
Op de fb pagina van Expeditie Robinson staan nog wel beelden van direct nadat Robbert gewonnen had (met de reactie van de andere drie) en ook een filmpje dat hij zijn vader belt om te zeggen dat hij gewonnen heeft. Heb wel even een traantje gelaten bij dat filmpje maar ben dan ook een jankerd 🥲
Nou ik moest nog 2 afleveringen bij kijken maar ik heb net per ongeluk op instagram gezien wie heeft gewonnen. Ik was stiekem wel meer voor Anouk maaarrr ik vind het echt heel tof en leuk voor hem en ik vind hem echt een leuke vent. Wat een bikkel. Overal beetje tussendoor varen, niemand die hem echt als sterke speler ziet, en dan knallen op het goede moment.
Ik vind het jammer dat Britte haar wangedrag nu af heeft gedaan met “vrouwen worden veel harder veroordeeld als ze tactisch spelen” en “hallo we zitten in expeditie robinson, het 21e seizoen, ik heb dit afgekeken en niet zelf bedacht”
Dat praat het echt niet goed dat ze Jasmin aan het huilen heeft gemaakt en er nog trots op leek te zijn hoe goed ze haar “acteer skills” kon inzetten.
Ik zie Britte nog zo zitten bij het kampvuur met haar verontwaardigde kop niet ok
Zo’n saaie finale proef. Degene die voorsprong had was bijna niet meer in te halen tenzij je een stenen stofzuiger had gehad ofzo. Alleen het bijlen gooien kan je nog heel erg in verschillen.
Nou respect voor degenen die dit gisteren hebben gekeken met reclames wij hebben 90% doorgespoeld. Hoopte Anouk. Maar alles beter dan Britte. Robbert is wel 'n beetje zo’n antiheld die wint. Maar wat een tergend saaie aflevering.
Holymoly wat zat deze aflevering slecht in elkaar. Hoe reageerden de andere finalisten daar in Kroatië überhaupt? Als ze nou iets minder lang hadden geluld, hadden ze het einde niet zo hoeven afraffelen. Raar.
Zat met een collega te praten en hij had eigenlijk wel een interessante theorie voor het abrupte einde. Mensen beetje in de war, hè was dit het? Komt er nog iets? Waar is de afstandsbediening? hè Giel Beelen met een zak over zijn hoofd? Dat wil ik wel zien Zo hou je de kijkers wel vast.
Nou die theorie gaat voor mij al niet op, ik hoef Giel Beelen zelfs niet te zien met een zak over z’n hoofd