Ja echt super jammer! Ik zag op social media echt leuke beelden die ze echt goed hadden kunnen gebruiken voor deze laatste aflevering.
Enige verschil was dat de mensen van bandana eiland na het winnen van een proef 2 nachten op winnaarseiland mochten blijven en die anderen 1
In maart start een extra seizoen op Zanzibar:
Het houdt niet op … niet vanzelf! Ik ben nog steeds niet over ‘in het diepste geheim’ heen hoor
Oh dit zou toch eerst alleen een Videoland editie worden? Misschien nu ook op RTL4 omdat I Can See Your Voice naar voren is gehaald door het The Voice drama en er nu een gat is? Nouja hoe dan ook, ben benieuwd. Wel fijn dat het maar 1 keer per week is, vond er vorig seizoen echt geen einde aan komen
Ik gok op de finale in de week voor Sinterklaas.
“een hele speciale, eenmalige editie”
Duo’s? Kinderen? Winnaars?
Kinderen
Soort van etter tot engel (als iemand dat nog kent
)
Waarschijnlijk overdreven dat ik dit in een spoiler plaats, maar je weet maar nooit:
Yvonne (ja love her or hate her, maar ze heeft zowat altijd gelijk) postte een tijdje geleden op insta dat het een all stars editie is, opgenomen op Zanzibar. Kay Nambiar zou een van de deelnemers zijn.
Wisten jullie dat sommige oude seizoenen van ER op YouTube te bekijken zijn? Zoals 2000: Expeditie Robinson • Seizoen 1 • Aflevering 1 • Wayback - YouTube
Sorry als het hier al gedeeld is. Ik volg ER al een tijdje niet meer, maar ik vermaak me goed met oude afleveringen. Nostalgie!
Wow, dit is echt de beste tip van het forum sinds tijden. Dat account heeft ook oude seizoenen Temptation Island!! Ik weet wat ik het hele komende weekend ga doen.
Zou ik best leuk vinden, maar heel speciaal is dat nu ook weer niet na de editie met de tweede kansers…
Ik las tweede kamer(s) en ik zag even een editie van ER met kamerleden voor me
Ja vind ik ook, zou ook veel liever kijken naar wat jij zegt haha. Vooral omdat er in het najaar alweer een normale BN’er editie komt, echt veel achter elkaar zo na dit eindeloze vorige seizoen
Haha ok nu wil ik dit!
Als er daar ergens een verdwaalde tractor te vinden is rijdt Caroline iedereen zo omver
haha ik heb hier ooit een poll over gemaakt ik wil dit echt
Misschien moet dit in het biechttopic en ja, ik vind het zelf ook een beetje dramatische reactie maar:
ik ben nog niet eens aan het nieuwe seizoen van Wie Is De Mol begonnen (terwijl ik dat áltijd kijk!) omdat ik helemaal klaar was met wekelijke afleveringen na dat ellenlange ER seizoen. Wat een verschrikking. Trauma’s!!
Klopt!
Verder verhuist het eerder aangekondigde Videoland-seizoen van Expeditie Robinson naar RTL 4. Dit speciale seizoen, gepresenteerd door Art Rooijkakkers en Geraldine Kemper, is vanaf donderdag 10 maart om 20.30 uur te zien. Aansluitend start een nieuw seizoen van Eilandpraat , gepresenteerd door Luuk Ikink.