Waar heb je die namen gevonden/gehoord?
Juicechannel
Zij zit echt ineens overal in heb ik het idee
De nieuwe Samantha Steenwijk
Haha een unicum. Het is wachten tot de aankondiging
Ik hoop dat ze te druk is met paardrijden
Ik vind dit zo typisch voor Chatilla want die duikt ineens overal op, dat dacht ik ookal toen ik haar bij de alleskunner vips zag
Haha ja er zijn echt een paar âBNâersâ die dan opeens al die programmaâs af gaan voor geld/in de hoop op meer bekendheid. Vind dat meestal ook irritant, want het zijn niet vaak leuke mensen
Ben wel benieuwd naar Liza Sips. Die komt altijd heel schattig over. Altijd verfrissend als iemand dan ook een normaal mens blijkt te zijn.
Iris Rulkens en Juultje Tieleman doen ook mee. Ik weet niet of ik dit seizoen ga kijken met deze lijst haha
Doe gewoon lekker onbekende mensen. Dat is voor een groot deel van de kijkers toch hetzelfde plus de normale mensen krijgen ook weer eens de kans om mee te doen. Wie zijn deze mensen. Zijn alle bekende mensen die mee willen doen op ofzo. Gewoon nu al geen zin
Ik vind die rose ook zo irri. Nu snap ik waarom ik haar ineens overal ziem
Ja, zou ik veel leuker vinden!
Elk jaar weer die âwie zijn deze mensenâ
Sorry maar jullie worden gewoon oud
âIk ken niemand, ik heb liever onbekende mensenâ
Ik lees op juicechannel dat er een roddel is dat zij met ene Thijs (een acteur die ik niet ken) seks gehad zou hebben en daardoor weggestuurd is. Temptation Robinson đ«Ł
Bizar als dat waar is maar helemaal bizar als zij wel weg zou moeten en die gast niet?!
Ik las op FB (via Juicechannel?) dat de productie dit als âverhaallijnâ wilde gebruiken en uitzenden, maar dat zij dat niet wilde. En dat ze daarna de keuze kreeg: dan vrijwillig eruit. In die zin kan ik het me dan nog enigszins voorstellen, want blijkbaar zijn er overdag dan wel (op camera) dingen gebeurd die ze in die verhaallijn kunnen gebruiken, maar wil ze niet dat dat op tv komt. Wellicht vond hij uitzenden geen probleem?
Ben ook wel benieuwd of dit waar is, want zo ja: dan weten we al vanaf het begin dat zij het seizoen niet wint/er eerder uit gaat? En geheel praktisch: ik vraag me oprecht af of onbeschermde seks (aangezien je totale controle krijgt op smokkelwaar) op zoân eiland (terwijl je al een tijdje niet hebt gegeten) echt is gebeurd. Oud-deelnemers gaven vaak aan dat je libido vanwege de honger/slaaptekort vaak ook weg is.
Wat is dit ook voor vies spelletje van de productie? Als we het uit mogen zenden dan mag je blijven en anders als wij er niet van kunnen profiteren graag ophoepelen.
Volgens mij tel ik 21 koppen.
Die helemaal rechts is echt zoân Nicolette houding.