Niet de meest spannende finale ooit.
Maar oke, verdiend.
Ik word echt niet goed, waarom kan hij alles. Wat ben ik blij dat ik hem niet persoonlijk ken, onuitstaanbaar
Ik zag bij die uitleg ook echt dit voor me trouwens (maar dan een kruisboog)
Zag er toch minder spannend uit uiteindelijk
Ik zag bij robbert op insta dat iemand naar kroatie was en t huisje er gewoon nog stond. Dus ze ruimen die troep niet eens op
Zelfs nog inclusief volle vuilniszak
Dit werd zeker gedeeld in zijn stories? Ben aan het zoeken (ook buiten zijn insta) maar kan er niks over vinden. Je zou toch verwachten dat dit wordt opgepikt door de media.
Jaa stond in zn stories.
Een vrouw was daar op vakantie en filmde dat huisje
Huh we weten toch niet of het hun afval was of dat iemand sowieso aangespoelde rotzooi van dat eiland aan het opruimen was ofzo. Er is niks gezegd over dat het hun afval was maar lijkt me als dat wel het geval was dat die vuilniszak er niet meer zo netjes bij had gestaan een jaar na dato.
Ik heb de story van Robbert niet kunnen zien dus heb geen idee van de staat, maar ik lees ook dat het huisje er nog staat. Dat is dan toch wel hun troep?
Thanks! Dit ziet er beter uit dan ik in mijn hoofd had. Wel apart dat het blijft staan al kan het ook zijn dat er nog andere landen hun versie daar hebben opgenomen. Verder ziet het er okay uit dus geen vervallen zooi ofzo
Vanaf 29 augustus begint een nieuw seizoen van Expeditie. Zin in, ben dan wel op vakantie in Turkije dus hoop dat ik het dan gewoon kan kijken via videoland. Ben benieuwd wie er allemaal mee doen.
De eerste namen zijn
April Darby, Liza Sips, Thijs Boermans en Devrim Aslan. Wikipedia is nodig.
Ben benieuwd waar je deze namen vandaan haalt, kon zelf nog niks vinden. Ook niet op Wikipedia.
Ze staan op juicechannel op instagram
Leuk dat het weer begint! Hoop dat ze dit jaar niet weer te ver gaan in 3 miljoen eilanden en ingewikkelde constructies + dat het niet weer een week van te voren op videoland komt
Wie
Ik bedoelde met m’n Wikipedia opmerking dat dat nodig is om te weten wie deze mensen zijn haha, echt z list
Nog meer namen
in dezelfde ‘whomst?’ sfeer
Chatilla van Grinsven, Marion Pauw, Rose Bertram en Ferry Weertman
Oh geen idee, dacht voor de zekerheid omdat het nog niet officieel is aangekondigd. Misschien dat mensen het nog niet willen weten haha. Maarja inderdaad, het zijn maar namen