hahaha wel slim als je denkt dat je op afvallerseiland komt zonder vreten!
Ugh ja blij dat ze weg is. Vermoeiend mens. En ja het is een spel maar eten jatten vind ik gewoon vals.
Maar dat was een gevoel wat ze had, maar dat deden ze niet? Ze sloot zichzelf toch af?
ik mis vooral de aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
Vond het ook al wel meteen een leuke aflevering, leuk dat er twee proeven waren. Vond het wel sneu dat er dan een soort opbouw naar āhet is toch niet voorbijā dat het toch voorbij was voor Marion
Nouja ik begreep haar wel wat betreft het gevoel van buitensluiten.
Die 3 mannen die zich oppermachtig voelen en ook typerend mannen gedrag lieten zien. Rose lijkt me ook niet een bijster gezellig persoon.
Dzifa daarentegen wel.
Echter leek Marion juist overdreven haar best te doen om leuk gevonden te worden wat averechts werkte.
Zin in de reacties op het verdwenen eten.
Haha helemaal verontwaardigd om dat gejatte eten en āhet is een spel he???ā Tja, wie de bal kaatstā¦
Hahah ja dat kan die Marion toch net zo goed zeggen
Waaaarom neem je dit risicoā¦
Echt he. Zo stom.
Ik zat even niet op te letten, wat was er met dat eten dat ie in zān mond deed gebeurd waardoor hij nu helemaal ziek is?
Ah wat schattig dat Harry meegaat
Allergische reactie
Maar het was ook een giftige plant
Oh haha slim
Hij at iets wat zeker een uur moest koken omdat het giftig is/kan zijn. En hij pakte gewoon al vrij snel een stukje om te proeven terwijl er was gewaarschuwd.
Chatilla graag weg
Wat heeft Vincent voor kleding keuze?
Achhhhh jammer!
He wat jammer dat ze die portretten niet eens geprobeerd hebben