Expeditie Robinson #4

Ja die mannen waren bang dat er dan een vrouwenbondje zou komen maar dan heb je ook weinig vertrouwen in je teamgenoten

Ja fucking dom. Is ook alleen maar chill als je meer mensen hebt om mee te husselen tijdens de proeven toch. Misschien is die afvaller wel goed in puzzelen of evenwicht o.i.d.
Ook jammer dat we niet zo veel van Susan hebben gezien, volgens mij had ik haar heel leuk gevonden.

Zoo chill ook Chatilla: “Kom we doen de groepsyell!!!”
Suus: “Nah, nee”
Ik zou ook denken tyf op met je groepsyell hoor. Je bent toch geen 11 jarig volleybalmeisje. :roll_eyes:

4 likes

Ik snap dat ze die watermeloen wilden bewaren, maar een open gesneden verse water meloen in een tropisch klimaat buiten de koeling. Ja dat gaat toch al na een paar uur verrotten. Dat wordt mega snel zuur en kan zelfs zo gaan bruisen en prikken.

En harry :smiling_face_with_three_hearts:

9 likes

Jaa Harry :heart:

3 likes

Ook dat Chatilla Susan een schouderkopje wil geven en Susan dat afwimpeld :sweat_smile: Echt kom op Chatilla doe niet zo schijnheilig

Vind het ook jammer dat Susan eruit is, ze leek mij een leuke kandidaat.

9 likes

Zoals de waard is vertrouwt ie zijn gasten :wink:

En echt zo ongelooflijk dom met die watermeloen indd! Echt, hoe kan het dat níemand in dat team zoiets had van; nee dat is echt niet handig.

Hopelijk Chatilla gauw eruit, vind haar echt strontvervelend.

5 likes

Ja en het lijkt me handig om met een bondje van het hele kamp naar de samensmelting te gaan ipv dat de vrouwen ineens met zijn 4en verder gaan

En nu moeten ze alsnog iemand uit het eigen team eruit stemmen bij de eilandraad dus hoe is dat beter dan gewoon iemand erbij nemen :joy:

2 likes

Ik vind oud topsporters heel vaak zo stom in dit programma! Van Ferry heb ik tot nu toe weinig gezien, maar Chatilla heeft zo’n typische attitude.

5 likes

Ik vind chantilla ook niet leuk overkomen, wordt sowieso beetje moe van dat hele tijd so so lobi.

Vond Susan heel leuk overkomen, jammer dat ze eruit is

5 likes

ik vind ferry zover echt leuk! hij praat alleen wel langzaam haha. vind dat hij lijkt op een vriend van me.

en niek, sukkel maar verder vind ik hem leuk! vooral prettig om naar te kijken :smirk:

2 likes

Nah ik vind haar helemaaaaal niet so so lobi overkomen, ze heeft een winnaarsmentaliteit. Dat krijg je er niet zomaar uit. Die hele so so lobi zou haar aan dr reet roesten. En je wordt dan geplaatst tussen mensen die totaaaaaaal geen winnaarsmentaliteit hebben, ja deh dan gaat niemand een ‘yel’ met je doen. Het is te verwachten. Basketball is een teamsport dus ze is ook gericht op bondjes en alles, ipv zon ferry die dus een zwemmer is. Ik heb ook totaal geen favoriet of een favoriet team. Blijf het gewoon trouw kijken. :joy:

2 likes

Ik ben wel blij dat Harry er nog in is, ik vind het altijd jammer dat vaak de oudere mensen er gelijk uit worden gestemd!

2 likes

Zin innnn! Twijfel of ik nog snel naar de supermarkt wil voor snacks.

Vandaag kan ik 'n keer live kijken, leuk!

4 likes

Ik vind die aap met de grote ogen in de intro echt een jumpscare

2 likes

Huh, waar is Rose tot nu toe?

3 likes

Zou het echt grappig vinden als Harry ineens wint

2 likes

Ja dat hoop ik ook!

1 like

Wat zonde!! Maar Harry heeft het toch echt super goed gedaan

3 likes

Ahh wat jammer van Harry (maar wat goed van hem dat hij zich zo positief voelt alsnog)

3 likes