Ja echt he, blijven geen vrouwen meer over zo
Rose naar huis! Maar ik heb niks tussen haar en thijs gemerkt
Hahah die opmerking van Ilias: Jij bent de Gargamel van dit spel. Ben benieuwd wat hij nog meer gaat uitvreten dan.
Nee maar ik heb het idee dat ze express de interactie tussen hen helemaal niet in beeld hebben gebracht.
Als je naar dit filmpje kijkt zou je dus wel weer denken dat er iets is gebeurd: Niels Oosthoek on Instagram: "Wie vond Thijs belangrijk op het eiland?!🏝😂 #expeditierobinson"
Maarja, good for them. Ik snap het wel. Het is niet dat je iets beters te doen hebt op zo’n eiland.
Terwijl je andere jaren altijd hoort dat je libido echt zwaar onder nul is.
Hopelijk geen leuk iemand wegspelen
vind het echt jammer dat hij die munt heeft
Ik ben nu voor Dzifa en Vincent
ik ben zo blij dat rose weg is, zij voegde echt 0 toe
Misschien is t helemaal in t begin gebeurd?
Of t was een korte zoen ofzo, heb je niet perse een enorm libido voor nodig
Wat een droeftoeter die Devrim. Echt heerlijk dat die twee vrouwen hem verklikten, hoop dat het nog een staartje krijgt. Die gast is echt het tegenovergestelde van een teamplayer.
Haha ja gatverdamme, leek wel een soort horrormovie shot, en dat hij dan ineens vol zo met zn hoofd gaat draaien.
@Blush idd, dit hoor je elk jaar van de kandidaten. En ik kan me voorstellen als je niet kan douchen, veel honger hebt, niet fijn kan slapen, niet eens je tanden kan poetsen, dan zou mijn libido ergens bij het vriespunt liggen.
Heeft het bij die eilandraad weer geregent of? Rick staat helemaal nat in dat witte blousje.
Kijkt er nog iemand? ![]()
Hoop dat Vincent zo wint, kunnen die andere teams weer eens tegen elkaar
Oja en dan kunnen ze nog ff bevestigen hoe groot die vis van Devrim was hahaha
Wat een rare kwast die Devrim
Ik vind devrim echt een naar ventje hier zeg
OMg Niek die in de jungle een cadeautje inpakt met een blad en een takje 🥹
Ja, dat was zo lief!
Ik vind Devrim ook echt naar, dat hij er openlijk voor uitkomt is denk ik niet slim van hem, daar maak je niet bepaald vrienden mee ![]()
Ik ben even kwijt of hij ooit iets uit een koker had dat heel nu zo zeker maakt? Hij had ook zin in de eilandraad?
Volgens mij heeft ‘ie een extra stem, maar dat weet ik niet zeker.
Dit is ook weer gemeen van Devrim, dat ‘ie bij de proef tegen het andere team zegt dat ze hem van alles hebben verweten, maar ‘vergeet’ te vermelden waaróm ze dat deden…
Ah immuniteitsmunt dus