Expeditie Robinson #4

Ja, maar er stond iets in die omschrijving van ‘kleur bekennen’, dus dat was wel een goede hint :smile:

Dat Devrim die koker koos, joh. Ik hoop dat er niks in zit :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Wat een snitches haha

En zo verontwaardigd zijn dat hij voor zichzelf kiest ipv het eten

7 likes

Harry was aangebrand (ha) maar Chatilla is echt irritant ook.

3 likes

Pff ik zou zo snel klaar zijn met chatilla op zo’n eiland

10 likes

Ze heeft ook nul zelfinzicht.

3 likes

Ja een van de redenen waarom ik er snel klaar mee zou zijn haha

3 likes

Ik zit echt zwaar te haten op Rose, maar ben zelf echt geen haar beter qua conditie en kracht.

6 likes

Ah jammer dat Juultje zelf uit de expeditie stapt

7 likes

Ach, wat sneu voor Juultje!

4 likes

Ja echt he, blijven geen vrouwen meer over zo

1 like

Rose naar huis! Maar ik heb niks tussen haar en thijs gemerkt

4 likes

Hahah die opmerking van Ilias: Jij bent de Gargamel van dit spel. Ben benieuwd wat hij nog meer gaat uitvreten dan.

7 likes

Nee maar ik heb het idee dat ze express de interactie tussen hen helemaal niet in beeld hebben gebracht.
Als je naar dit filmpje kijkt zou je dus wel weer denken dat er iets is gebeurd: Niels Oosthoek on Instagram: "Wie vond Thijs belangrijk op het eiland?!🏝😂 #expeditierobinson"
Maarja, good for them. Ik snap het wel. Het is niet dat je iets beters te doen hebt op zo’n eiland.

3 likes

Terwijl je andere jaren altijd hoort dat je libido echt zwaar onder nul is.

5 likes

Hopelijk geen leuk iemand wegspelen :sweat_smile: vind het echt jammer dat hij die munt heeft

Ik ben nu voor Dzifa en Vincent

1 like

ik ben zo blij dat rose weg is, zij voegde echt 0 toe

9 likes

Misschien is t helemaal in t begin gebeurd?
Of t was een korte zoen ofzo, heb je niet perse een enorm libido voor nodig

1 like

Wat een droeftoeter die Devrim. Echt heerlijk dat die twee vrouwen hem verklikten, hoop dat het nog een staartje krijgt. Die gast is echt het tegenovergestelde van een teamplayer.

2 likes

Haha ja gatverdamme, leek wel een soort horrormovie shot, en dat hij dan ineens vol zo met zn hoofd gaat draaien.

@Blush idd, dit hoor je elk jaar van de kandidaten. En ik kan me voorstellen als je niet kan douchen, veel honger hebt, niet fijn kan slapen, niet eens je tanden kan poetsen, dan zou mijn libido ergens bij het vriespunt liggen.

4 likes

Heeft het bij die eilandraad weer geregent of? Rick staat helemaal nat in dat witte blousje.