Expeditie Robinson #4

Zo fijn dat Niels alsnog Ferry ‘gered’ heeft. Ik hou gewoon van mensen als Ferry die gewoon belangeloos zich 100% inzetten

25 likes

Wat een mooie actie van Niels, ik zag het niet aankomen haha

Fijn ook dat dat andere team anders April nog had gered, echt jammer dat er nog maar 3 vrouwen over zijn

16 likes

Ik vind trouwens wel dat Devrim er heel sportief mee omging dat hij eruit werd gestemd! Al ben ik wel blij dat hij nu weg is :smile:

3 likes

Heel mooi dat hij er uit is. Te vroeg een grote mond gehad met zn “jullie hebben het niet slim gespeeld, muahahah”.

Ook gewoon slim van Niels toch, hij heeft zo gelijk een wit voetje bij Ferry gehaald, die hem mogelijk op een ander moment weer helpt. Bonus: je bent van iemand af die geen zak doet in het kamp en blijkbaar ook weinig deed voor de sfeer

9 likes

Maar ik weet niet of het nu slim was om Ilias er niet bij te betrekken. Ik had het idee dat hij zich wel genaaid voelde omdat hij niets van dit plan wist.

1 like

Ja dat is waar. Maar ik denk dat Ilias wel voor rede vatbaar is en ik denk niet dat het iemand is die dat dan boven iemands hoofd laat hangen, zeg maar. En de situatie met devrim was ook niet houdbaar meer

3 likes

Ugh die Mike gisteravond met z’n: ‘wacht maar tot je kinderen hebt, dan weet je pas wat vermoeidheid is’.

Next please

15 likes

Hahaha ja hij kwam extra hard binnen omdat ik daarvoor deze Reel had bekeken die ik heel grappig vond

2 likes

Ja ik denk dat er na de samensmelting genoeg mensen op Ferry gaan omdat hij zo sterk is, dus dat iemand met immuniteit veel gevaarlijker is?

3 likes

Klopt wel :crazy_face:

Hehe ja het klopt wel maar ouders die dat zeggen zijn wel heel vervelend.

3 likes

Really.

3 likes

Pas als mensen zo kinderen nemen vind ik ze echt vermoeiend, telt dat ook.

4 likes

Mensen die dit zeggen zijn pas écht vermoeiend, ze hebben geen idee

2 likes

Ja pff jesus ook al denk je het, zeg het gewoon niet, als die jongen zegt moe te zijn laat hem. Ging hij ook nog london erbij betrekken. Ja he london? Dat is zo he? WHATEVER.

1 like

Wat jammer van Ilias! Echt raar ook dat ze geen dokter voor hem regelden, heel slordig

9 likes

Ik was een paar minuten te laat. Wat was er met ilias?

1 like

Huh, ik snap dit ook niet? Hoezo komt er niemand…

@Branko hij was in een aangespoelde naald gestapt. Hij vroeg om een dokter, maar die kwam niet dus is hij zelf gegaan.

3 likes

Wat jammer voor hem zeg, lullig zo.