Expeditie Robinson #4

Kijkt er nog iemand? :joy:

Hoop dat Vincent zo wint, kunnen die andere teams weer eens tegen elkaar
Oja en dan kunnen ze nog ff bevestigen hoe groot die vis van Devrim was hahaha

1 like

Wat een rare kwast die Devrim

6 likes

Ik vind devrim echt een naar ventje hier zeg

1 like

OMg Niek die in de jungle een cadeautje inpakt met een blad en een takje đŸ„č

17 likes

Ja, dat was zo lief!
Ik vind Devrim ook echt naar, dat hij er openlijk voor uitkomt is denk ik niet slim van hem, daar maak je niet bepaald vrienden mee :sweat_smile:

2 likes

Ik ben even kwijt of hij ooit iets uit een koker had dat heel nu zo zeker maakt? Hij had ook zin in de eilandraad?

Volgens mij heeft ‘ie een extra stem, maar dat weet ik niet zeker.

1 like

Dit is ook weer gemeen van Devrim, dat ‘ie bij de proef tegen het andere team zegt dat ze hem van alles hebben verweten, maar ‘vergeet’ te vermelden waaróm ze dat deden

1 like

Ah immuniteitsmunt dus

1 like

Zo fijn dat Niels alsnog Ferry ‘gered’ heeft. Ik hou gewoon van mensen als Ferry die gewoon belangeloos zich 100% inzetten

25 likes

Wat een mooie actie van Niels, ik zag het niet aankomen haha

Fijn ook dat dat andere team anders April nog had gered, echt jammer dat er nog maar 3 vrouwen over zijn

16 likes

Ik vind trouwens wel dat Devrim er heel sportief mee omging dat hij eruit werd gestemd! Al ben ik wel blij dat hij nu weg is :smile:

3 likes

Heel mooi dat hij er uit is. Te vroeg een grote mond gehad met zn “jullie hebben het niet slim gespeeld, muahahah”.

Ook gewoon slim van Niels toch, hij heeft zo gelijk een wit voetje bij Ferry gehaald, die hem mogelijk op een ander moment weer helpt. Bonus: je bent van iemand af die geen zak doet in het kamp en blijkbaar ook weinig deed voor de sfeer

9 likes

Maar ik weet niet of het nu slim was om Ilias er niet bij te betrekken. Ik had het idee dat hij zich wel genaaid voelde omdat hij niets van dit plan wist.

1 like

Ja dat is waar. Maar ik denk dat Ilias wel voor rede vatbaar is en ik denk niet dat het iemand is die dat dan boven iemands hoofd laat hangen, zeg maar. En de situatie met devrim was ook niet houdbaar meer

3 likes

Ugh die Mike gisteravond met z’n: ‘wacht maar tot je kinderen hebt, dan weet je pas wat vermoeidheid is’.

Next please

15 likes

Hahaha ja hij kwam extra hard binnen omdat ik daarvoor deze Reel had bekeken die ik heel grappig vond

2 likes

Ja ik denk dat er na de samensmelting genoeg mensen op Ferry gaan omdat hij zo sterk is, dus dat iemand met immuniteit veel gevaarlijker is?

3 likes

Klopt wel :crazy_face: