Ohh dat wordt een goede kandidaat denk ik. Meegedaan met kamp van koningsbrugge dus wat gewend.
En de rest
Dit zijn de twintig deelnemers van het 25ste seizoen: Hassan Slaby, Guido Spek, Eva Simons, Jochen Otten, Krista Arriëns, Radmilo Soda, Iris Enthoven, Mark Baanders, Floris Göbel, Iris van Lunenburg, Irene van de Laar, Roberta Pagnier, Willem Voogd, Jaimie Vaes, Maxim Froger, Roosmarijn Wind, Chelsey Weimar, Ilse Paulis, Armand Rosbak en Frits Wester.
Hier kan je alle kandidaten van komend seizoen zien
Haha je was mij net voor!
Floris is echt een cutie Bekend/onbekend/C-BNers⊠ik vind het al gauw leuk, als er maar genoeg toffe opdrachten en leukste twisten zijn.
ik ken zoals altijd echt maar 3 mensen ofzo hahah
Nouja wie herkent er iemand die 11 jaar geleden een modellenwedstrijd van Silvie Meis heeft gewonnen . Als dat tegenwoordig het niveau van BNâer is kan iedereen meedoen.
Iris Iris Ilse Irene, dat is te verwarrend.
Vorig seizoen heb ik voor het eerst in 12 jaar ofzo geskipt, maar ik ga wel weer een poging wagen. Ik heb jarenlang bij Chelsey in de klas gezeten dus ik ben wel benieuwd
Haha dit is ook slecht. Het begint met Frits Wester, maar onder zijn foto staat Frits Sissing đ«ą
Aah ik vind Roberta echt leuk! Hoop dat ze het goed gaat doen.
Oh jakkes die Mark Baanders is die Thierry look-a-like van Hunted
Ik kan me niet voorstellen dat die het lang volhoudt. Vind dat echt zoân type dat na twee dagen opgeeft.
Vanavond begint het nieuwe seizoen
Op een zaterdag??
Ja, was vorig jaar ook al! Echt stomme avond⊠en volgens mij is het dit weekend eenmalig de tweede aflevering op zondag.
Het is eenmalig op zaterdag en zondag. Vanaf volgende week alleen iedere zondag.
Daar gaan we
Zin in vind Iris, Floris en Frits sowieso al heel leuk! En mega benieuwd naar Jamie.
Welke Iris??
Edit: ben heel blij dat Kaj en Rick het niet meer presenteren