Expeditie Robinson #4

Ik was even vergeten hoe lang zo’n finale duurt, hoeveel herhaling erin zit en hoe weinig er gebeurt.

8 likes

Ben nu al aan het overwegen gewoon maar naar bed te gaan

2 likes

Belooft niet veel goeds over de finale zelf want ze hebben kennelijk niet veel beelden om te laten zien :joy:

1 like

Nou ja zo’n finale duurt ook niet zo lang natuurlijk. Een proef is normaal al niet genoeg voor een sectie tussen twee reclameblokken in

2 likes

Love hoe ferry zn frustratie afreageert :joy:

2 likes

Wat een schijt finale.

1 like

YESSSS Dennis!

3 likes

Jaaa leuk, werd echt nog spannend op het einde! Gelukkig maar want ik was bang dat Ferry te makkelijk ging winnen

4 likes

Vond het wel echt lullig voor London. Vind hem echt irritant maar drie keer raak zonder dat de boel in de fik gaat… Dat is echt zuur

4 likes

Had wel een mooie comeback geweest als hij had gewonnen haha

Maar denk dat het wel goed was dat je ding zo goed in de fik moest staan, je zag nu Ferry en London echt in de stress schieten en daarom heeft Dennis oa gewonnen

2 likes

Had de aflevering opgenomen en heb heel fijn kunnen doorspoelen. Echt heerlijk dat Dennis gewonnen heeft! Was eerst ff bang dat Ferry het bij de eerste keer had :fire:

Maar gelukkig niet! Lekkerpuh! :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Die terugblikken waren ook zo saai. Twee kandidaten werd een vraag gesteld en de rest zat er echt voor saus. Vincent, Thijs, Niek en zo hadden er net zo goed niet bij kunnen zijn.

5 likes

Wel fijn dat de underdog heeft gewonnen, wie had dat nou gedacht aan het begin van de expeditie.

5 likes

Iemand Illias gezien?

1 like

Die had filmopnames zeiden ze, April was er ook niet die was in het buitenland.

De eerste namen van het nieuwe seizoen zijn bekend!

5 likes

Jammer dat je haar tegenwoordig overal ziet. Hierdoor krijg ik wel minder zin om dit seizoen te kijken.

Hoezo zou je dan minder zin krijgen om dit seizoen te kijken?

Ik zie haar overigens echt nergens maar ok

7 likes

zij lijkt mij best een leuke deelnemer eigenlijk, vind haar altijd wel sympathiek overkomen

1 like

Iris enthoven doet ook mee staat op haar insta

2 likes