Moet het hem nageven, vond hem sympathiek reageren.
Ja, dat vond ik ook! Ik kreeg bijna medelijden
Wel benieuwd naar volgende week op Afvallerseiland!
ik vond slijptol echt gaar soort van thierry van de action maar hij is hierin echt sympathiek?? die krista is nu al mijn bec met die geniepige lach de hele tijd. ook typisch dat de twee zwarte vrouwen gelijk weg worden gestuurd (heb allebei de afleveringen net gekeken)
Ik ken Mark verder helemaal niet, behalve dat korte intro stukje, maar ik vond hem echt mega vriendelijk overkomen en heel goed dat hij gewoon zijn emoties toonde. Ben benieuwd naar de volgende aflevering!
Heel irritant dit.
Nee toen was er een random voice over van Domien Verschuren, nog irritanter.
Ja dat is nieuw volgens mij. Althans is mij eerder nooit opgevallen. Vreselijk
Zo irritant vind ik Nicolette haar manier van praten met die gare rrrr waar ze een ggg van maakt. En Art vind ik per definitie irritant en geen toegevoegde waarde hebben.
Ben benieuwd naar het wespennest op afvallerseiland hehe
Jaimie is de eerste persoon in expeditie robinson die witter wordt ipv bruiner/roder. Ineens een bleek wit gezicht, zal wel enorm veel spraytan gebruiken lol.
Ik zit ook heel erg m’n best te doen hem niet aardig te vinden, maar ik vind hem echt leuk hier. Eens met de rest van wat je zegt ook.
Het is al gezellig op afvallerseiland!
Mark is net zo’n kind van bekvechtende ouders ![]()
Eva is echt net een klein kind “de hele wereld is tegen mij”
Wat suf ik had gisteren aflevering 3 gekeken (op Videoland) en dacht dat ik een week achter liep dus ging er nu even voor zitten (want er staat elke maandag nieuwe aflevering) maar er staat geen nieuwe op ![]()
Dit is een van de weinige programma’s waarbij ik niet op Videoland ga wachten, ik lees er dan altijd al over op maandagochtend vind ik echt jammer
Ik kan niks met Eva sorry maar dat geschreeuw en gestuiter ik word al moe van er alleen naar kijken je zult er mee op een eiland zitten
Het stond er misschien niet duidelijk maar ik keek het op Videoland! De aflevering stond er gisteravond dus al op. Ik zie eigenlijk nooit spoilers, maar hebben geen gewoon tv abonnement en vind live tv kijken een te grote commitment ![]()
Aaah ok, ik dacht dat het er maandag pas op stond vandaar. Het is inderdaad een hele opgave er zat gewoon drie keer reclame in ook
Roosmarijn is zo irritant ![]()
Ik snapte niet dat Irene verbaasd was het bestaan over afvallerseiland. Tijdens de proef kwam Eva van afvallerseiland af om zich weer in de expeditie te voegen. Dan weet je toch al dat er iets is nadat je weg bent gestemd?
Precies dit zei ik ook!
En trouwens het einde van deze afl was toch vet raar en awkward of lag dat aan mij ![]()
Art:jij gaat naar afvallerseiland
Irene: …… en wat nou als ik dat niet wil?
Nicole: en waarom zou jij dat niet willen?
Irene: omdat ik niet alleen wil zijn
Art: hier heb je een brief, deze mag je morgenochtend voorlezen op afvallerseiland
Irene: ……. ![]()