Expeditie Robinson #4

Wel zuur hoor voor Iris, deze uitkomst met Slaby.

En wat is Eva bloedirritant.

8 likes

Oke, wanneer gaat Eva weg?

1 like

Bij de eerste proef z’n elleboog geblesseerd, had veel pijn en er zat flinke bult op dus hij is eruit gestapt.

Blij met de winnaar

1 like

Shit, vindt Eva die munt ook nog, zo jammer!

4 likes

ā€œEva heeft zoveel kennisā€ zegt Iris.

Meid, ze heeft je pan weggespoeld omdat ze niet wist dat eb en vloed bestond :joy:

22 likes

Vind Iris niet veel beter hoor, zit ook in m’n irritatie zone

1 like

Slijptol met gevoel, dat we dat nog mogen meemaken.

3 likes

Hahaha nice one

Van je vrienden moet je het hebben

1 like

Oh, die vooruitblik :joy:

1 like

Oeii gezellig op afvallerseiland :joy:

Moet het hem nageven, vond hem sympathiek reageren.

17 likes

Ja, dat vond ik ook! Ik kreeg bijna medelijden :smile: Wel benieuwd naar volgende week op Afvallerseiland!

2 likes

Was het in vorige edities ook al zo dat de presentatoren tegen zichzelf staan te praten en dat ze het maar een beetje als voice over gebruiken bij de proef? In de eerste aflevering dacht ik nog nouja Art zegt wat tegen Nicolette.

Maar vandaag bijvoorbeeld in heel erg monotone Nicolette stem : Team blauw gaat niet voor een zakje terwijl team rood om de beurt toch een zakje gaat pakken :joy:

2 likes

ik vond slijptol echt gaar soort van thierry van de action maar hij is hierin echt sympathiek?? die krista is nu al mijn bec met die geniepige lach de hele tijd. ook typisch dat de twee zwarte vrouwen gelijk weg worden gestuurd (heb allebei de afleveringen net gekeken)

19 likes

Ik ken Mark verder helemaal niet, behalve dat korte intro stukje, maar ik vond hem echt mega vriendelijk overkomen en heel goed dat hij gewoon zijn emoties toonde. Ben benieuwd naar de volgende aflevering!

17 likes

Heel irritant dit.

2 likes

Nee toen was er een random voice over van Domien Verschuren, nog irritanter.

4 likes

Ja dat is nieuw volgens mij. Althans is mij eerder nooit opgevallen. Vreselijk

3 likes

Zo irritant vind ik Nicolette haar manier van praten met die gare rrrr waar ze een ggg van maakt. En Art vind ik per definitie irritant en geen toegevoegde waarde hebben.

Ben benieuwd naar het wespennest op afvallerseiland hehe

7 likes