Wel zuur hoor voor Iris, deze uitkomst met Slaby.
En wat is Eva bloedirritant.
Wel zuur hoor voor Iris, deze uitkomst met Slaby.
En wat is Eva bloedirritant.
Oke, wanneer gaat Eva weg?
Bij de eerste proef zān elleboog geblesseerd, had veel pijn en er zat flinke bult op dus hij is eruit gestapt.
Blij met de winnaar
Shit, vindt Eva die munt ook nog, zo jammer!
āEva heeft zoveel kennisā zegt Iris.
Meid, ze heeft je pan weggespoeld omdat ze niet wist dat eb en vloed bestond
Vind Iris niet veel beter hoor, zit ook in mān irritatie zone
Slijptol met gevoel, dat we dat nog mogen meemaken.
Hahaha nice one
Van je vrienden moet je het hebben
Oh, die vooruitblik
Oeii gezellig op afvallerseiland
Moet het hem nageven, vond hem sympathiek reageren.
Ja, dat vond ik ook! Ik kreeg bijna medelijden Wel benieuwd naar volgende week op Afvallerseiland!
Was het in vorige edities ook al zo dat de presentatoren tegen zichzelf staan te praten en dat ze het maar een beetje als voice over gebruiken bij de proef? In de eerste aflevering dacht ik nog nouja Art zegt wat tegen Nicolette.
Maar vandaag bijvoorbeeld in heel erg monotone Nicolette stem : Team blauw gaat niet voor een zakje terwijl team rood om de beurt toch een zakje gaat pakken
ik vond slijptol echt gaar soort van thierry van de action maar hij is hierin echt sympathiek?? die krista is nu al mijn bec met die geniepige lach de hele tijd. ook typisch dat de twee zwarte vrouwen gelijk weg worden gestuurd (heb allebei de afleveringen net gekeken)
Ik ken Mark verder helemaal niet, behalve dat korte intro stukje, maar ik vond hem echt mega vriendelijk overkomen en heel goed dat hij gewoon zijn emoties toonde. Ben benieuwd naar de volgende aflevering!
Heel irritant dit.
Nee toen was er een random voice over van Domien Verschuren, nog irritanter.
Ja dat is nieuw volgens mij. Althans is mij eerder nooit opgevallen. Vreselijk
Zo irritant vind ik Nicolette haar manier van praten met die gare rrrr waar ze een ggg van maakt. En Art vind ik per definitie irritant en geen toegevoegde waarde hebben.
Ben benieuwd naar het wespennest op afvallerseiland hehe