Expeditie Robinson #4

Dat ‘hardop voorlezen’ moest een hint zijn denken wij, want waarom zou je dat doen als je in je eentje bent

7 likes

Nee dat was inderdaad raar. Ik denk dat ze tussendoor hebben uitgelegd wat er allemaal op afvallerseiland is of kan gebeuren wat wij kijkers nog niet weten en dat ze dat er gewoon uit hebben geknipt. Je mag namelijk in theorie altijd stoppen dus als ze had gewild had ze echt wel naar huis kunnen gaan.

Hahah ja dat was echt raar

2 likes

Haha ja dat was echt raar. Ik vind zowel Art als Nicolette irritant, ze maken er zo’n toneelstukje van. Ik denk trouwens dat Irene alsnog niet naar afvallerseiland gegaan is, omdat in het voorstukje ze niet te zien was.

7 likes

Ik hoop zo dat Mark ver gaat komen!

2 likes

ja en opzich is het in elk seizoen ooit zo dus als ze één aflevering in hun leven hebben gekeken zou het toch ook niet als een verrassing komen

2 likes

Misschien moeten ze dit ook verplicht acteren, net als bij de tablet of terror.

1 like

Als zij aan komen lopen dan is er altijd iets OnHeIlSpElLeNdS en dat acteren ze dan ook zo. Zij nemen de “ik ben de slechterik van dit stuk” gedeelte erg serieus.

2 likes

Er stond in die brief op afvallerseiland dat de verliezer het eiland moet verlaten maar niet dat ze naar huis gaan

wat als dit seizoen oneindig is

7 likes

Ik hoop dat ze er nog zitten

3 likes

Ahahhaa love het commentaar van Mark hierbij

1 like

Hahahhaa stuk om dit slakkentempo

die mark denkt ook had mij daar maar neergezet dan was het in 5 minuten klaar

6 likes

Dit tempo is ook wel echt een beetje lachwekkend hahaha

5 likes

Zzzzzzzzzzzz

Wel blij met de winnaar!

4 likes

Wat kan die Iris ook zuur kijken zeg :joy:

3 likes

Zelfs de hugs gaan in slowmotion

1 like

Ik vind Mark ook echt zo leuk, had ik totaal niet verwacht. Hoop echt dat hij nog terugkeert of de samensmelting haalt.

24 likes

Alles wat Frits zegt klinkt als een beschouwing over politiek Den Haag.

15 likes

Wat een vervelend seizoen tot nu toe zeg. Behalve de proeven, die zijn vet

3 likes

Ik vond de opmerking van Guido wel mooi; hij doet alsof ze een potje gaat dammen.

2 likes