Expeditie Robinson #4

Jaimie is de eerste persoon in expeditie robinson die witter wordt ipv bruiner/roder. Ineens een bleek wit gezicht, zal wel enorm veel spraytan gebruiken lol.

1 like

Ik zit ook heel erg m’n best te doen hem niet aardig te vinden, maar ik vind hem echt leuk hier. Eens met de rest van wat je zegt ook.

4 likes

Het is al gezellig op afvallerseiland!

1 like

Mark is net zo’n kind van bekvechtende ouders :smile:

11 likes

Eva is echt net een klein kind “de hele wereld is tegen mij”

7 likes

Wat suf ik had gisteren aflevering 3 gekeken (op Videoland) en dacht dat ik een week achter liep dus ging er nu even voor zitten (want er staat elke maandag nieuwe aflevering) maar er staat geen nieuwe op :smiling_face_with_tear:

1 like

Dit is een van de weinige programma’s waarbij ik niet op Videoland ga wachten, ik lees er dan altijd al over op maandagochtend vind ik echt jammer

Ik kan niks met Eva sorry maar dat geschreeuw en gestuiter ik word al moe van er alleen naar kijken je zult er mee op een eiland zitten

2 likes

Het stond er misschien niet duidelijk maar ik keek het op Videoland! De aflevering stond er gisteravond dus al op. Ik zie eigenlijk nooit spoilers, maar hebben geen gewoon tv abonnement en vind live tv kijken een te grote commitment :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Aaah ok, ik dacht dat het er maandag pas op stond vandaar. Het is inderdaad een hele opgave er zat gewoon drie keer reclame in ook

3 likes

Roosmarijn is zo irritant :roll_eyes:

4 likes

Ik snapte niet dat Irene verbaasd was het bestaan over afvallerseiland. Tijdens de proef kwam Eva van afvallerseiland af om zich weer in de expeditie te voegen. Dan weet je toch al dat er iets is nadat je weg bent gestemd?

15 likes

Precies dit zei ik ook!

En trouwens het einde van deze afl was toch vet raar en awkward of lag dat aan mij :sweat_smile:

Art:jij gaat naar afvallerseiland
Irene: …… en wat nou als ik dat niet wil?
Nicole: en waarom zou jij dat niet willen?
Irene: omdat ik niet alleen wil zijn
Art: hier heb je een brief, deze mag je morgenochtend voorlezen op afvallerseiland
Irene: ……. :neutral_face:

21 likes

Dat ‘hardop voorlezen’ moest een hint zijn denken wij, want waarom zou je dat doen als je in je eentje bent

7 likes

Nee dat was inderdaad raar. Ik denk dat ze tussendoor hebben uitgelegd wat er allemaal op afvallerseiland is of kan gebeuren wat wij kijkers nog niet weten en dat ze dat er gewoon uit hebben geknipt. Je mag namelijk in theorie altijd stoppen dus als ze had gewild had ze echt wel naar huis kunnen gaan.

Hahah ja dat was echt raar

2 likes

Ik vond het vooral gek dat ze er vanuit ging dat ze er alleen zou zijn, aangezien Eva toch ook terug was in het spel nadat ze op afvallerseiland heeft gezeten. Dan is het toch erg aannemelijk dat Marc en/of Iris daar zal zitten.

4 likes

Haha ja dat was echt raar. Ik vind zowel Art als Nicolette irritant, ze maken er zo’n toneelstukje van. Ik denk trouwens dat Irene alsnog niet naar afvallerseiland gegaan is, omdat in het voorstukje ze niet te zien was.

7 likes

Ik hoop zo dat Mark ver gaat komen!

2 likes

ja en opzich is het in elk seizoen ooit zo dus als ze één aflevering in hun leven hebben gekeken zou het toch ook niet als een verrassing komen

2 likes

Misschien moeten ze dit ook verplicht acteren, net als bij de tablet of terror.

1 like