Parfumtopic

De eau de toilette versie van la petite robe noir is heel anders, veel frisser. Misschien nog het proberen waard

2 likes

En je kunt misschien toch ook de Coco Mademoiselle Intense nog even gaan ruiken! Die is een stukje dynamischer en, zoals de naam al suggereert haha, intenser dan de originele EDP! :slight_smile:

2 likes

Update! Vandaag eens in de parfumerie gaan ruiken.

Ik heb nog niets gekocht (wil nog eens met mijn vriend teruggaan voor zijn mening), maar Chanel Chance Eau Tendre (thanks @VickyViolence en @anon24802271 !) is een grote kanshebber.
Van Armani Sì (@Rosalind @Mila) ben ik ook fan van, de andere suggesties wat minder. Blijkbaar ben ik kieskeuriger dan ik dacht :sweat_smile: Viktor&Rolf Flowerbomb en Armani Because It’s You vond ik ook goed!

2 likes

Heb je de Chance Eau Tendre in de Eau de Toilette of Eau de Parfum variant geroken?

Black Opium edp van YSL is echt mijn all time favoriet! Zit inmiddels aan mijn vijfde parfumflesje. Ik heb in januari de 90ML variant gescoord voor 70 euro bij wehkamp! (Oke, oke dat was wel met een cadeaubon twv 15 euro)

Wehkamp is sowieso een goede tip qua parfum! Heel vaak zijn ze afgeprijsd met 30% korting. Ik zie nu ook dat Black Opium daar voor 93 euro wordt verkocht, terwijl hij bij Douglas nog steeds 103 euro is inclusief 25% korting.

3 likes

Narciso Rodriguez Pure Musc is echt m’n nieuwe favoriete parfum :heart_eyes:

2 likes

Mijn nieuwe favoriet is narciso rodriguez rouge. Een stuk zoeter dan waar ik normaal gesproken van hou, maar hij heeft ook iets zachts.

Ik blijf het ook fascinerend vinden hoe geuren zich ontwikkelen gedurende de dag!

1 like

De eau de parfum. Intussen nog een keer geweest, en deze is het geworden! Helemaal wat ik in gedachten had, nog eens bedankt iedereen voor alle tips.

1 like

nieuwe favoriet, rituals d’orient, als je van orientaalse geuren houdt. blijft redelijk lang zitten

Deze drie draag ik nu afwisselend

afbeelding

1 like

1 like

Wij hebben dezelfde smaak van parfum zo lijkt het!

Mijn all time favorite was love van Chloé, ik baal nog steeds dat die uit het assortiment is.
Voel me verdwaald in de parfumwereld sedert dan want lijkt erop dat geen enkele geur in de buurt komt!

Toevallig heb ik onlangs ook narciso Rodriguez Rouge gekocht.
En nu deze week, met veel korting Elie Saab le parfum in white. Ik had er een staaltje van en vond hem eerst niet zo lekker maar gedurende de dag wordt het wel een heel aangename geur en blijft lang hangen.

1 like

Jill Sander Eau poudree komt nog in de buurt van love van Chloé. Ik ben ook met jou in rouw

1 like

Die ken ik niet! Ga ik volgende keer eens testen dan.

Ik blijf maar hopen dat hij terugkomt. :frowning:

Sowieso bijna alle Daisy geuren :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Als iemand nog 7,50 korting wil op parfumado kan je deze code gebruiken als je wilt: -aangepast door moderator-
Wanneer iemand deze code gebruikt mag ik ook wat uitzoeken.

Heb zelf molecule 1 besteld. Vond er eerlijk gezegd niet veel aan. Volgende maand krijg ik Powderd Veil van Miller Harris. Ben heel benieuwd, in de beschrijving klonk ie erg lekker.

2 likes

Toevallig heb ik powderd veil ook via parfumado geprobeerd. Ik vond hem zelf niks dus heb m weggegeven. En jij?

Mwah, gaat wel. Ik vond hem zeker niet vies maar ook niet super lekker. Vervloog ook super snel.
Wat zijn jou favorieten van parfumado?

image
:star_struck:

1 like