Parfumtopic

Balen dat ik dit nu pas lees en de actie niet meer kan vinden. Ik twijfel al zolang over die geur, maar vind €115 euro echt te duur zeker omdat ik nog 10 andere parfums heb staan

Op notino is hij 66 EUR!

1 like

Op bol is de actie inderdaad weg, maar zie dat je al een andere tip hebt gehad!

1 like

Gisteren het nieuwe geurtje van Lancôme gekocht, Idôleimage .

Naast dat het flesje prachtig is (heel plat als een iPhone), is de geur ook erg lekker. Ik hou ervan, vooral voor op kantoor, als een geur een beetje basic is en niet “je moet ervan houden”. Deze is een beetje bloemig en zepig. Heerlijk!

1 like

Ik heb hem een paar keer getest. Maar ik kan de geur niet plaatsen en deze valt voor mij in de categorie ‘je moet er van houden’ of Thierry Mugler.

Niet mijn geur helaas, terwijl ik fan ben van de Lancome geurtjes!

Is notino een betrouwbare site? Ik las gemengde reviews online

1 like

Ik en meerdere mensen die ik ken hebben er meermaals besteld en dat is altijd goed gegaan! Nooit een fake product ontvangen ofzo en het komt ook allemaal gewoon uit Europa.

1 like

Ik heb er laatst besteld en geen problemen gehad. Parfum lijkt ook niet fake.

1 like

ik ben op zoek naar een parfum die lang blijft zitten met als hoofdnoot vijg (en liefst geen opvallende tweede hoofdnoot zoals bijv. bij Jo Malone Wild Fig & Cassis) .
ik heb verschillende parfums en EDT geprobeerd (&other stories fig fiction, Philosykos, Un Jardin en Mediterranee) maar tot nu toe nog niets gevonden wat meer dan een paar uur blijft zitten.

Iemand tips?

1 like

Ik heb hem zelf nog niet geroken, maar heb eens op fragrantica gekeken (daar kan je op noten zoeken) en deze is mss interessant voor je? https://www.fragrantica.com/perfume/Mugler/Womanity-8766.html

3 likes

L’artisan Premier Figuier misschien?

2 likes

Paris-Santorin van Carven! Die heb ik een keer op een lintje getest en dat lintje heeft nog een week lang aan mijn tas gehangen omdat 't gewoon heerlijk bleef ruiken.

Vaak wordt vijg ook gecombineerd met zwarte besblad, wat voor mijn neus echt gewoon naar pis ruikt.

3 likes

Oh daarom vind ik Si zo goor! Wow nice, nu weet ik waar het aan ligt.

1 like

Haha volgens mij is het zoiets als koriander, sommigen proeven koriander, anderen proeven zeep.

1 like

Ik help je zondag wel even! :slight_smile:

1 like

Heeft iemand tips voor een winters parfum? Ik zoek iets dat echt “warm” ruikt, ik denk dan bv aan houtsoorten en honing, mag ook wat bloemig zijn. Niet té zwaar of zoet, en absoluut geen (overheersende) vanille. Hiervoor heb ik Sensuous van Estee Lauder lange tijd gebruikt, deze is bijna op en ben op zoek naar iets nieuw!

White Vetiver van Abel
Santal 33 van Le Labo
Musc Ravageur van Frederic Malle
Vanhera van Laboratorio Olfattivo
A taste of heaven van Kilian maar die lijkt nergens meer verkrijgbaar
Verder vind ik Molecule 01 en Juliette has a gun not a perfume fijn om mee te layeren

2 likes

Ik heb Coco mademoiselle eau de parfum besteld.

thanks iedereen voor de vijg-aanraders! ik ga ze ruiken :smiley:

ga eens kijken bij rituals! daar hebben ze verschillenden die ik wel winters vind, zonder vanille.