Felicitatietopic

Een felicitatietopic voor iedereen die graag wil worden gefeliciteerd! Met je verjaardag, je (veter-, zwem-, of school-) diploma of een andere prestatie!

6 likes

Gefeliciteerd met je eerste topic! :clap:t3:

20 likes

Word dit niet een heel saai topic vol met hoera voor jou ja ook voor jou?

Nee. Iedereen kan hier trots zijn op zijn/haar prestatie.

11 likes

Ik ben trots op jullie allemaal!!!

1 like

Ik stem dan ook voor veel gebruik van slechte Hyves glitter plaatjes. Om de boel een beetje pit te geven.

afbeelding

25 likes

afbeelding

Gefeliciteerd met @June88 allemaal

24 likes

Dat vind ik wel een mooie taak voor @Zemraluani

Als je die meldingen uit wil zetten, kan dat trouwens links onder het topic. Van in de gaten zetten naar bijv. volgen zetten

2 likes

GE
:kiss:
FELI
:kiss:
CI
:kiss:
TEEEEEERD hè!

12 likes

Lekker ik neem er eentje!!!

2 likes

WAT ZEG JE? IK HEB M’N GEHOORAPPARAAT NIET AAN STAAN!!! HIHIHIHI GEKKE MEID BEN IK TOCH. OH DE MAYNES ZEG JE? IK HAD PRECIES GENOEG MAYNES VOOR DEZE HEERLIJKE HAPJES. ZIJN MEXICAANS MAAR NIET ZO PITTIG HOOR!

afbeelding

11 likes

Van harte hè?

9 likes

zit stil in een hoekje met koptelefoon op

1 like

Oh goh doe eens niet zo ongezellig! Je wordt maar een keer 46 he!

3 likes

Ja maar het is veel ste druk, ome Arie schreeuwt zo en tante Jannie die wil alleen maar weten hoe het op school gaat. En dan moet ik zeggen dat ik laatst een 5 had voor wiskunde…

Nee hoor ik ga zo tante helpen in de keuken en dan mama vragen of we naar huis gaan.

( dit is echt Donny toen ik 13 was :thinking::thinking:)

6 likes

JA HE, HEB ZE GEGETEN IN HET HOTEL BIJ ALANYA VORIG JAAR, ZO LEUK OM IN HET BUITENLAAND LEKKER EXOTISCH TE ETEN! HOU WEL VAN EEN BEETJE PITTIG, HEB ZELFS EEN FLES SWEET CHILI IN M’N KEUKENKASTJE, DAS PITTIG JOH!!! GA HET JAN LATEN PROEVEN

9 likes

afbeelding

Ik vergeet helemaal je kado!!! De kaart moet oom Arie nog even ondertekenen hoor, maar die staat te darten in de tuin dus dat komt zo. Mag ik wat zoetjes in Mn koffie?

12 likes

Gezellig dat je er bent @Zemraluani!! Pak lekker een stoel!! Henk heeft buiten ook nog een badboy van een partytent opgezet. Gezellig!!

9 likes

Kunnen we de titel anders veranderen in het Kringverjaardagtopic? Felicitaties in elk formaat zijn nog steeds nodig dan uiteraard :biggrin:

Bonus: https://www.upcoming.nl/m/desi/26023/welk-persoon-op-de-kringverjaardag-ben-jij

Ik ben de vetmestende oom

3 likes

heee hallo! Iedereen gefeliciteerd met de verjaardag van Truus!!!

4 likes