Felicitatietopic

Vergeet de taaie toastjes met eiersalade die al een tijd uit de koelkast is niet!!!

Heeft iedereen al een tweede bakkie gehad? Dan gaat het koffiezetapparaat terug de kast in!

1 like

ja want nu is het tijdje voor een rondje alcohol!

Heeft iemand nog wat gehoord van neef Richard? Die is er ook nooit meer bij he…

HIHAHO WE GAAN WEL ZOENEN HOOR!
JIj ook gefeliciteerd met @June88

Met mijn baby gaat het goed. Ze groeien als kool he? Jaja de tijd vliegt voorbij. Wat? Of ik al nadenk aan een tweede? Ja tuurlijk, wil dat ze lekker dicht op elkaar zitten qua leeftijd dus we zijn al lekker aan het klussen hihaho.

Hoe is het met jou meit? Had je nog op Feesboek gelezen over die vaccinasies? Krijgt mijn baby dus echt niet he. Worden ze autistisch van.

Zo nou ik ga ff met tante Annie in de hoek discussiëren over polertiek!

2 likes

Ik zag dat jullie ze al hadden, maar ik had deze ook nog wat gemaakt voor de jarige jet. Links is met droge zalm en rechts met gore kip! Lekker smikkelen hmm.

4 likes

Zeg Mieke, gij studeerde toch iets me communicatie ofzo? Kan je dan ook heel goed communicere??? Hahaha!!!

2 likes

Oh hilarisch hahahahahahahahaha. Die van Sandra studeert iets spiegologisch. HEE SAMANTHA, KAN JE ME GEDACHTES LEZEN???

2 likes

Wil er nog iemand advies over een leuk kort pittig kapsel? Nicht Jessica is kapper namelijk.

1 like

“Okéokéokeoké, ik heb een getal tussen de 1 en de 10 in me hoofd!!”

1 like

4 likes

Hahahaha laf hoe dit topic ontspoort

11 likes

6 likes

Ja ff paar keer uitblonderen met 12% dan wordt het vanzelf kort en kun je er even deze omcirkelde kleuren in smeren op gevoel en dan heb je dat leuk met kleurtjes zoals Mia van nummer 68 weetjewel.

afbeelding

7 likes

Dit is echt m’n lievelingstopic geworden!

__

Heb iemand nog van die vlaggetjes voor in de leverworst meegenomen? Mijnens zijn opgegaan op de 6e verjaardag van Ricardo.

5 likes

Nee. Bert en Harry kunnen niet verder opschuiven door de rolstoel en rollator. Misschien buiten in de partytent nog?

4 likes

@June88; @Zemraluani staat ook daar dus zal wel gezellig zijn.

1 like

Oh lekker meid! Hebben jullie wel verdiend he nadat Henk drie keer gedotterd moest worden. Hoe ik dat weet? Dat heb je toch op Facebook gepost. Vergeet je dit flessie niet mee te nemen naar Alanya? Krijg je lekker een gezond kleurtje

afbeelding

EFFE INSCHIKKEN ALLEMAAL, DAN PAST @June88 ER OOK WEER BIJ

4 likes

Jongens het is groots feest! We hebben maar liefst 5 jarigen, dus ik hoop dat ik zo lekker zeebanket krijg bij de Senseo en een lekkere versnapering bij de lunch.

Tweeee violen :violin::violin: en een :drum: en een fluit want @anon22402465 die is jarig en de vlaggen hangen uit :netherlands::netherlands:

Er is er 1 jarig hoera hoera dat kun je wel zien dat is @Vlaai :partying_face::partying_face:

Oooooh wat zijn wij heden blij @Olifant is jarig, dagdromer is jarig en dat vieren wij :partying_face::partying_face:

HEPPIE BIRTSJDAJ @chocotoff en @vretenmetmaartje :gift::gift::gift:

Iedereen gefeliciteerd met de forummers, doen we 3 zoenen? Kan iemand de slingers even ophangen aan die ene oude punaise aan de deur tot aan het kastje?

13 likes

Vergeet @GEEZ niet! Ze gaat trouwen vandaag :partying_face:

6 likes