ik ga morgen naar wish outdoor! heb eigenlijk geen idee wat voor iets dat is maar mijn vriendje staat er dus we hebben backstage tickets en ik ben toevallig vrij
Ja is best een eindje weg en met dus duurt het sws al wat langer… Ja geen idee! Ik háát hitte.
Heb 3 opties, alle 3 nét niet leuk genoeg.
Hahah ik twijfel ook zooo hard. Hoop wel dat ze ergena Schaduwdoeken hebben hangen. Ben vorig jaar zo gruwelijk verbrand op een festival zonder enig stukje schaduw. En daarom twijfel ik ook over m’n shirtje. Wil eigenlijk eentje die geen mouwen heeft maar dan verbranden m’n schouders denk ik en vind ik niet zo best voor m’n tattoos. Maar ja die is leuker dan die met mouwtjes. Argghhh keuzes.
Hahaha ja ellende dit wordt mijn 4e festival deze zomer en ze zijn allemaal 26+ graden geweest…
Heb een jurkje met losse mouwtjes, alleen leuk met laarsjes (heet). Mouwloos los zwart jurkje (saai) of een topje met spijkerrokje en laarsjes (al 2x aangehad).
Ik kies zaterdagochtend om 10u onder de druk toch de verkeerde outfit.
Whahaha heerlijk dit he! Nou wie weet tot zaterdag! BTW wat waren je andere festivals?
7th Sunday, Emporium en Drift. Zal je zaterdag even berichtje sturen wat het is geworden, wie weet spotten we elkaar haha!
Mijn vriendinnen gaan ook. Ik kan dit jaar helaas niet. Maar wish is echt heel leuk! Je hebt echt vanalles van Nederhop tot harstyle en alles daar tussen in. Ook qua mensen van 18 jaar (op zondag zelfs alle leeftijden) tot 45+. Ik vind het oprecht heel leuk. Veel plezier alvast.
Kijk even op de site anders of ze vermelden dat ze zonnebrand hebben bij de EHBO. Of stuur ze een mailtje. Ik vind eigenlijk dat ze dat in een weekend als dit wel moeten aanbieden!
Ja staat op fb dat je wel creme mee mag, geen spray. Maar creme is zoo vies en plakkerig hahaha. Bedankt met voor de tip.
Heeee leuk nog een Brusselaar? (is dat een woord?) Hoe is Couleur Cafe? Ik ben van plan zondag te gaan!
Iemand nog BKJN?
Geen Brusselaar, wel een Belg Het was awesome! Heb mijn voeten er bijna af gedanst, superlekker gegeten, fijne bands gezien en van het zonnetje genoten. Helemaal zoals het moet zijn. Veel plezier vandaag!
Hoe was DTRH? lijkt me echt een leuk festival! misschien iets voor volgend jaar
Ja ik! Ga je zaterdag en zondag?
Ik ben net thuis en vond het ook tof! Tamino, Rizan Said en Anderson Paak het leukst! En inderdaad even gekletst met @monkeyslut dat was ook leuk!
Ik ben wel echt gesloopt. Ik ga nu vlug slapen. Over 2 dagen vertrek ik weer naar Rock Werchter hahaha
Haha nee, zeker niet idyllisch, ik vond het ook echt wel wat te druk. Maar verder was t awesome!
Mijn hoogtepunten waren Fever Ray, David Byrne, Jon Hopkins en Nick Cave. Oh en Sampha vond ik ook heel leuk!
@Druppels @Duif ik ga ook op de zaterdag! Ben eerder alleen naar Loveland van Oranje geweest dus ben erg benieuwd. Line-up van dit jaar heeft me positief verrast in ieder geval
Gaat er toevallig nog iemand naar Dreamfields?
Fever ray . Die heb ik jaren geleden op Lowlands gezien en ben zo blij dat ze nu veel actiever is en meerdere clubshows dit jaar in NL doet.
Ja mij ook! Plan was alleen zaterdag, maar zondag staat Kerri Chandler en die willen we ook graag zien. Dus lekker een hotel in de buurt geboekt waar we dat weekend slapen. Wie wil jij graag zien?