Festivaltopic

Deze is er nog niet geloof ik!
Waar gaan jullie allemaal heen dit jaar?


Toiletartikelen
Vochtige doekjes
Toilettas waar je gemakkelijk alles in mee kan nemen naar de douche
Droogshampoo
Pleisters
Paracetamol/ibuprofen
Tandenborstel + tandpasta
Haarborstel

In en om de tent
Ooglapje om langer te kunnen slapen
Papieren/plastic bekertjes en bordjes
Campingstoeltje
Kaarten en dobbelstenen / cards against humanity
Vuilniszakken voor troep/vuile kleding/om je slaapzak en kussen in te doen als het regent
Ductape
Hoofdlamp/zaklamp
Plastic grondzeil/schildersfolie voor onder je tent (voor het geval het heel erg gaat regenen)

Op het festivalterrein
Oordoppen
Zonnebrand
Zonnebril
Festivalticket
Pinpas/legitimatie
Waterdoppen om je flesje dicht te kunnen doen

Kleding
Hoodie voor ´s nachts
Joggingsbroek/ iets om in naar de douches te lopen
Teenslippers om op te douchen

Eten en drinken
Aanmaak ice tea
Kadetten/zachte puntjes
Knakworsten
ketchup
voorgebakken pannekoeken & stroop
cup a soupje / bouillonnetje voor de ravers

Elektronica
Powerbank
Muziekbox
Oplaadkabel

Twijfel over Pinkpop want kan er ‘gratis’ heen (en dan halve dag daar werken) maar week erna heb ik tentamens :sob:

Jaaa, wilde deze ook aanmaken! Ik ga naar Pinkpop, Rock Werchter en Solar tot nu toe. Zo veel zin innnn

1 like

Ik ga volgend weekend het hele weekend naar Lente Kabinet, de week daarop naar Field Day in Londen, voor de rest ga ik in augustus naar Dekmantel en Lowlands. Verder wil ik nog naar Strange Sounds en voor de rest zie ik wel, misschien dat ik zo nog even ga buurten op De Zon

1 like

Ik ga naar Rock Werchter!! Hoop zo op lekker weer dit jaar, na 2 jaar waterfestival haha.

1 like

Dagje Rock Werchter, zin in!!!

1 like

Ik ga naar Pinkpop en heel misschien naar Lowlands, maar dat ligt eraan of Pinkpop bevalt in mijn eentje.

Leuk! Ik start het festivalseizoen volgend weekend op Klomppop. Eerste keer in 8 jaar dat ik niet blijf slapen dus ben een beetje ‘zenuwachtig’/fomo. Maar ik ben er het hele weekend vrijwilliger en mede-organisator van de vrijdagavond dus ik kan niet wachten

Ik ga tot nu alleen nog naar Lowlands dit jaar, met een hele grote groep dus ben benieuwd hoe dat gaat haha

Awakenings en Decibel. Wellicht outdoor Stereo.

Ik ga naar drift en down the rabbit hole. Mss nog lowlands!

1 like

Ik ga dit jaar alleen een dag naar Best Kept Secret, ben er nog nooit geweest dus heb er zin in.
Zou graag weer een heel weekend gaan, hopelijk volgend jaar weer.

Hee je gaat toch!

1 like

Ja ik heb vrienden gevonden!! Zo blij mee

1 like

Ahh jaloers! Ik wou eigenlijk ook, maar heb dat gedoe met mijn oren waardoor ik het toch niet aan durfde :pensive:

Wat heb je met je oren? Heb ik even gemist sorry :see_no_evil:als je het wilt uitleggen überhaupt. Ik heb een suis in mijn oren, maar ik sta nooit heel ver vooraan. En heb oordoppen.

Ik ga misschien naar Lowlands. Mn date heeft me meegevraagd, maar we zien elkaar nog maar 2,5 maand. En augustus is nog even weg.

Zou mn eerste festival ervaring zijn!

1 like

Ja heb ik ook! Maar ook lichte hyperacusis enzo dat geluiden superhard binnenkomen. Ik wou het echt proberen maar was toch te schijterig haha. Die line up was ook echt super nice dit jaar. Misschien ga ik nog op een zondag ofzo haha

Ah met hyperacusis lijkt mij wel heel klote inderdaad! Als je nog gaat laat maar weten :slight_smile:

Ik ga denk ik partyplugs van Alpine bestellen. Wordt de eerste keer dat ik met oordopjes ga, heel slecht. Stond vorig jaar op Pinkpop ergens vooraan en toen besefte ik pas hoe tering hard die muziek is :joy:

2 likes