Festivaltopic

Deze is er nog niet geloof ik!
Waar gaan jullie allemaal heen dit jaar?

Twijfel over Pinkpop want kan er ‘gratis’ heen (en dan halve dag daar werken) maar week erna heb ik tentamens :sob:

Jaaa, wilde deze ook aanmaken! Ik ga naar Pinkpop, Rock Werchter en Solar tot nu toe. Zo veel zin innnn

1 like

Ik ga volgend weekend het hele weekend naar Lente Kabinet, de week daarop naar Field Day in Londen, voor de rest ga ik in augustus naar Dekmantel en Lowlands. Verder wil ik nog naar Strange Sounds en voor de rest zie ik wel, misschien dat ik zo nog even ga buurten op De Zon

1 like

Ik ga naar Rock Werchter!! Hoop zo op lekker weer dit jaar, na 2 jaar waterfestival haha.

1 like

Dagje Rock Werchter, zin in!!!

1 like

Down the Rabbit Hole!

2 likes

Ik ga naar Pinkpop en heel misschien naar Lowlands, maar dat ligt eraan of Pinkpop bevalt in mijn eentje.

Leuk! Ik start het festivalseizoen volgend weekend op Klomppop. Eerste keer in 8 jaar dat ik niet blijf slapen dus ben een beetje ‘zenuwachtig’/fomo. Maar ik ben er het hele weekend vrijwilliger en mede-organisator van de vrijdagavond dus ik kan niet wachten

Ik ga tot nu alleen nog naar Lowlands dit jaar, met een hele grote groep dus ben benieuwd hoe dat gaat haha

Awakenings en Decibel. Wellicht outdoor Stereo.

Ik ga naar drift en down the rabbit hole. Mss nog lowlands!

Ik ga dit jaar alleen een dag naar Best Kept Secret, ben er nog nooit geweest dus heb er zin in.
Zou graag weer een heel weekend gaan, hopelijk volgend jaar weer.

Hee je gaat toch!

1 like

Ja ik heb vrienden gevonden!! Zo blij mee

1 like

Ahh jaloers! Ik wou eigenlijk ook, maar heb dat gedoe met mijn oren waardoor ik het toch niet aan durfde :pensive:

Wat heb je met je oren? Heb ik even gemist sorry :see_no_evil:als je het wilt uitleggen überhaupt. Ik heb een suis in mijn oren, maar ik sta nooit heel ver vooraan. En heb oordoppen.

Ik ga misschien naar Lowlands. Mn date heeft me meegevraagd, maar we zien elkaar nog maar 2,5 maand. En augustus is nog even weg.

Zou mn eerste festival ervaring zijn!

1 like

Ja heb ik ook! Maar ook lichte hyperacusis enzo dat geluiden superhard binnenkomen. Ik wou het echt proberen maar was toch te schijterig haha. Die line up was ook echt super nice dit jaar. Misschien ga ik nog op een zondag ofzo haha

Ah met hyperacusis lijkt mij wel heel klote inderdaad! Als je nog gaat laat maar weten :slight_smile: