Festivaltopic

Ik ben aan het inpakken voor DTRH en moet weer helemaal inkomen. Wel megaveel zin in! Ik moet nog even kiezen welke fannypack(s) ik meeneem, maar als ik het heb gekozen zal ik een foto posten.

3 likes

Ik kies nooit specifieke outfits uit vooraf maar ik ga denk ik vooral voor losse broeken en shorts en ƩƩn normale lange broek, en hemdjes plus blousjes en een warme trui voor 's avonds. En ik heb van de week voor het eerst in jaren een nieuwe bikini gekocht dus die ga ik lekker meteen dragen!

Ik zag vanochtend trouwens al allemaal mensen met backpacks en tenten in de bus, ik ga zelf morgen pas maar het droeg wel lekker bij aan de voorpret

1 like

Ik ben ook helemaal op een goede manier zenuwachtig voor DTRH! Eerste keer een meerdaags festival, maar heb er helemaal zin in :star_struck: ik ga inderdaad voor een soortgelijke outfit strategie als @Dazed

Het enige ding is dat ik eigenlijk vandaag/vanavond al wilde gaan, maar nu er de hele avond en nacht regen is voorspeld twijfel ik toch een beetje…

4 likes

ik ga ook op halve kracht naar DTRH! :sun_with_face: ik ben nog aan het herstellen van lang ziek zijn en ik ga samen met een vriendin die long-covidklachten heeft, dus we gaan elke dag een paar uurtjes en dan slapen we gewoon bij haar thuis (ze woont in de buurt). ben zo blij dat we toch kunnen gaan!

17 likes

Voor iedereen die er zondagavond nog is bij DTRH: kom om 21 uur naar porto party Kitty Club. Daar geef ik een feestje. Ben dan verkleed als kat dus zeg gerust hoi!

15 likes

haha oh wat cool, ik had hem al zien staan op de site! ik vind die porto parties altijd zo leuk. ben jij de enige verkleed als kat daar? :stuck_out_tongue:

Haha oh ik heb precies hetzelfde! Niet te doen

1 like

Lol ik ook, ik heb nog limoenen en munt thuis, die sowieso niet meer lekker zijn als ik terugkom en nog wel gebruikt kan worden om te mixen;p maar misschien bedenk ik me nog, m’n tas was al behoorlijk zwaar

4 likes

Wij gaan zo die kant op, zin in! Hoop dat de storm mee valt, laatste keer LLow vlogen de partytenten weg dus ben nu extra goed voorbereid met spanbanden en extra haringen :melting_face:

En iedereen: vergeet je oordoppen niet :blush:

5 likes

Haha ik heb kimchi. Perfecte festivalsnack maar de geurrrrr

4 likes

Bah maar dat is toch al hartstikke vies op dag 2? Haha ik ben juist compleet tegenovergesteld en neem echt zo min mogelijk mee.

3 likes

Ik wil iedereen waarschuwen voor de teringharde hardstyle in de shuttlebus :cry:

5 likes

Wij zijn er ook bijna!

Ik heb trouwens deze fanny packs bij me

4 likes

@Chili Haha wat een leuke die van de mcdonalds.

Shit ik zie net dat Kae Tempest niet komt ivm Corona, zo jammer!

3 likes

Jaaa leuk!!! Als ik iemand herken zal ik zeker hoi zeggen :slight_smile: ik ben dus te herkennen aan m’n fanny packs en tattoos (appa en ezel o.a.). :blush:

3 likes

Ik vind het leuk om jullie voorpret te lezen! :smiley:
Ik had het ook echt leuk gevonden om naar Dtrh te gaan. Hopelijk volgend jaar.

omggggg maar hoe kan ik je herkennen?!

1 like

Die heb ik cadeau gekregen, zal vragen waar vriendinnetje hem vandaan heeft.

Zo leuk dat veel van jullie ook naar dtrh gaan! Het regende wel hard maar uiteindelijk viel het me wel mee gisteren. Zoveel zin in vandaag!

3 likes

Ja echt balen mehhh. Maar wel Eefje de Visser als vervanging, ook tof!

Weet iemand hoe lang de pendelbus erover doet ongeveer?

1 like