Tegenovergestelde hier, ik ga met 15 personen als het goed is hahaha. Normaal altijd met kleinere groepen geweest, nu voor het eerst met een mega groep dus ben benieuwd
Ik kan echt niet wachten, zoveel zin in.
Eerder stonden mijn vriend en ik altijd bij vriendinnen van mij en was hij one of the girls, maar nu staan we bij zijn voetbalvrienden met de tent (ook met aanhang). Maar als het goed is gaan we ook regelmatig met zijn tweeen op pad!
Voor mij 2e keer Lowlands, vond het vorige keer echt leuk, goede sfeer!
als ik een kaartje kan vinden lijkt het me zeker leuk me bij jullie aan te sluiten af en toe!!
Ik heb net mijn tent weer even proef opgezet, alleen nog een luchtbed/veldbed scoren en ik ben er klaar voor. Heb er ook zo veel zin in 
Als ik ga lijkt het me leuk om bij jullie aan te sluiten (ben er dan denk ik niet de hele tijd want wil ook wel wat zien met m’n vriend haha)!
Ik vind het stom dat de weersvoorspelling voor Lowlands best slecht is. Ik weet dat er nog veel kan veranderen en dat ze dat eigenlijk nog niet kunnen voorspellen, maar noooo regen, echt?! Na al die weken mooi weer moet het precies met Lowlands gaan regenen?!
Ik baal er ook van
het hoeft van mij echt geen 30 graden te zijn, maar als het maar gewoon droog is. Moet ik ook meteen op zoek naar andere outfits hah.
Maar ja, het duurt inderdaad nog 1,5 week…
Gaat er iemand naar Pukkelpop? Of is iemand wel eens geweest?
Haha ik ben bijna in staat om een caravan te huren. Wil echt geen regen!
Ik vond Solar weer heel leuk! Vanaf dat ik thuis kwam kwam de vermoeidheid haha, maar mega goed vermaakt. Vooral camping maakt het af. Zelf zou ik niet maar 1 dagje gaan. Full package haha.
Solar was echt top! De camping was het leukste inderdaad haha. Ik stond bij de kant en klare tenten, die blauwe. Stonden daar eigenlijk nog meer ff’ers?
Ik stond vrijwel in het begin, iets minder aanspraak / gezelligheid maar savonds was ik daar best blij mee. Kon echt goed slapen haha! Volgend jaar wel iets meer naar het midden!
Ben kapot, dat wel.
Ja ik ga! Nog nooit geweest, dus ben heel benieuwd. Jij gaat ook voor het eerst?
Ik wil heel graag Travis Scott een keer live zien, dus wil misschien wel gaan ja!
Wat eten jullie altijd als ontbijt op festivals?
Ik eet altijd brood met knakworstjes, maar vind dat eigenlijk super vies. Het liefst eet ik iets gezonds, maar wil ik geen geld uitgeven bij een ontbijtkraam ofzo (misschien 1x). Hebben jullie tips?
Ik neem inderdaad altijd iets van kadetjes/crackers etc. mee en een pot smeerbaar beleg (pindakaas). Maar ik neem ook niets van een gasstelltje oid mee, dus ik kan niets opwarmen. En geen koelbox, dus ik kan ook niet iets gezonds gekoeld bewaren haha.
Je zou eventueel kunnen kijken naar van die smeerbare groentespreads, misschien dat die wat beter zijn?
Ik vertrek vanavond naar Sziget in Boedapest! Zoveel zin in. Moet wel nog mijn hele koffer inpakken…
Vanwege de droogte mochten we bij solar geen gasstelletje meenemen, omdat er tassencontrole was hebben we de gok maar niet gewaagd. Zag er toch nog best een aantal, toen was ik wel even jaloers haha!
Zijn er ook mensen die naar Sziget gaan of er al zijn?
@flazeda Oh sorry! Te snel gepost! Tas al ingepakt? Ben je er de hele week?
Ik ga ook! Morgenochtend vliegen we er heen en ben er de hele week. En jullie? En waar verblijven jullie? Ben best zenuwachtig of ik alles wel mee heb haha, maar ook super benieuwd haha.