Festivaltopic

nooit bij stilgestaan dat solar en lowlands zo dicht op elkaar liggen. is dat elk jaar zo?
natuurlijk vindt 't plaats op twee totaal verschillende plaatsen, maar dan nog. ik merk dan altijd een beetje dat mensen deze weekenden gaan vergelijken haha ;p

Hm vlgns mij mag je niet zwemmen in het water

1 like

Forummeeting bij lowlands lijkt me sowieso leuk trouwens!

6 likes

Geen druppel regen en natuurlijk te warm gekleed haha kort broekje en trui
Maar wel lekker feestje gehad hoor

action inkopen zijn gedaan voor Lowlands. Alleen nog even voedsel halen morgen en dan mag het beginnen van mij, zo veel zin in! Heel irritant dat het weer steeds veranderd want nu kan ik nog niet bedenken welke kleren ik mee wil

Jaa vervelend he van het weer? Hoop dat het iig droog is! Wat heb je allemaal bij de action gehaald?

ja kou kan je je op kleden, maar regen is zo ontzettend kut op een festival!
Ik heb lampjes gehaald op batterij om in de partytent op te hangen, gasflesjes met die houder, wegwerpwashandjes, babydoekjes, poncho’s voor het geval dat en een luchtbed!

1 like

weet iemand waar je zo’n cijferslotje kan kopen voor je tent?

Heb ze wel eens zien liggen bij de Xenos, maar weet niet of die winkel nog bestaat eigenlijk want bij ons is hij weg haha

Action, Xenos of Hema?

Hema is een goeie, thanks! Action em xenos niks kunnen vinden helaas

Appelpop en we hebben een festitent geboekt! Ik ben absoluut geen kampeerpersoon maar ben wel heel benieuwd naar de sfeer op zo’n camping.

Nog mensen die gaan kamperen voor Appelpop?

Ik had een festitent op solar en dat was echt top! Super gezellig, heel makkelijk want alles staat klaar als je aankomt en ze hadden zelfs een stopcontact :sunglasses: dus wellicht handig om een verlengsnoer mee te nemen!

1 like

Ik heb er eentje gescoord bij Decathlon!

1 like

Ik ga volgend jaar ook zo’n tent huren bij festivals, denk ik. Dat gesjouw altijd :stuck_out_tongue: Zo’n festitent lijkt me ideaal.

Oh wauw met een stopcontact zouden ze me heel blij maken! Kan de stijltang mee😂

1 like

Ja echt ideaal dat je niet zelf hoeft te slepen. En ook heel fijn dat de tent voor je wordt opgezet:raised_hands:

1 like

Leek mij ook wel chill! Alleen vond ik ze wel heel dicht op elkaar staan. Of leek dat alleen van een afstandje haha

1 like

Ik heb zo veel zin in Lowlands, alleen ben nu ziek dus hoop dat ik me weer wat beter voel donderdag!

Vervelend zeg! Lekker rustig aan doen komende dagen. En als je je donderdag nog niet top voelt, kun je misschien ervoor kiezen om vrijdag te komen? Dan heb je in ieder geval nog een extra nachtje rust te pakken (uit de regen :p)